قاتل پرچمدار وان پلاس

وان پلاس دوباره قاتل پرچمدار می‌سازد؛ گوشی هایی با کارایی بالا و قیمت پایین

ظاهرا وان پلاس قصد دارد با چند قاتل پرچمدار جدید، یاد دوران گذشته خود را زنده کند. این کمپانی روی تولید سری تازه‌ای از گوشی‌های هوشمند کار می‌کند که همزمان، قدرتمند و ارزان قیمت هستند.

اگر به یاد داشته باشید، زمانی بود که وان پلاس محصولات خود را با عنوان قاتل پرچمدار تبلیغ می‌کرد. آن‌ها گوشی‌هایی بودند که عملکردی در سطح پرچمداران؛ اما قیمت مقرون به صرفه داشتند. حالا بر اساس شایعات جدید، دوباره این کمپانی به فکر ساخت چنین دستگاه‌هایی افتاده است.

به ادعای یک افشاگر معروف چینی (Digital Chat Station)، این گوشی‌ها قیمتی بین 2000 تا 3000 یوان (معادل 315 تا 473 دلار) خواهند داشت. البته فراموش نکنیم که گوشی‌های موبایل در چین با قیمت کمتری از بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شوند.

قاتل پرچمدار وان پلاس

او همچنین احتمال وجود صفحه نمایش تخت و تراشه پرچمدار را در این گوشی‌ها مطرح کرده است؛ هرچند که از چیپست خاصی اسم نبرد. تجهیز به یک تراشه قدرتمند، غافلگیرکننده هم نیست؛ زیرا اصلا چنین گوشی‌هایی برای گیمینگ و عملکرد بالا ساخته می‌شوند.

البته قیمت کمتر آن‌ها در قیاس با پرچمداران واقعی، نمی‌تواند بدون بها باشد. معمولا قاتلان پرچمدار، دوربین‌های آنچنانی ندارند، ضد آب نیستند و از شارژ وایرلس هم پشتیبانی نمی‌کنند.

با وجود این گمانه‌زنی‌ها، هنوز مشخص نیست تازه‌ترین قاتل پرچمدار وان پلاس چه زمانی وارد بازار خواهد شد؛ یا اینکه اصلا در خارج از چین هم عرضه می‌شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*