ارزان ترین موتورسیکلت های بازار ایران

قیمت ارزان ترین موتورسیکلت های بازار ایران – دی 1400

اگر به دنبال خرید یک موتورسیکلت ارزان هستید،‌ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از قیمت ارزان ترین موتورسیکلت های بازار ایران مطلع شوید.

مطابق با بررسی‌های صورت گرفته، ارزان ترین موتورسیکلت های بازار ایران در مقایسه با هفته گذشته تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرده‌اند.

موتورسیکلت کویر مدل CDI استارتی سال ۱۳۹۷ هم‌اکنون با قیمت ۲۶ میلیون تومان در بازار کشور خرید و فروش می‌شود. برای خرید موتورسیکلت تکتاز مدل TK125 استارتی سال ۱۴۰۰ نیز باید مبلغی برابر با ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

موتورسیکلت پرواز مدل CDI 125 سال ۱۳۹۹ نیز ۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت موتورسیکلت ساوین مدل ۱۲۵ سال ۱۳۹۹ نیز برابر با ۲۴ میلیون تومان است. برای خرید موتور سیکلت گلکسی مدل اس وای ام SR130 حجم 130 سی سی نیز باید مبلغی برابر با ۴۱ میلیون تومان را کنار بگذارید. موتورسیکلت سحر مدل ۱۲۵ هندلی نیز با قیمت ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اگر قصد خرید موتورسیکلت دایچی مدل EC 3000 را دارید نیز باید ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنید. قیمت موتورسیکلت سپهر مدل اف اس ۱۱۰ سی سی سال ۱۳۹۹ نیز ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مشخص شده است. موتورسیکلت احسان مدل RD 125 حجم ۱۲۵ سی سی ۳۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و برای خرید موتورسیکلت عرفان مدل ER110 سال ۱۴۰۰ نیز باید ۳۸ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت ارزان ترین موتورسیکلت های بازار ایران – 28 دی 1400

برندمدلقیمت (تومان)
کویرCDI ۱۲۵ استارتی مدل ۱۳۹۷۲۶/۰۰۰/۰۰۰
تکتازTK125 استارتی سال ۱۴۰۰۲۸/۵۰۰/۰۰۰
پرواز۱۲۵ CDI سال ۱۳۹۹۲۵/۰۰۰/۰۰۰
ساوین۱۲۵ سال ۱۳۹۹۲۴/۰۰۰/۰۰۰
گلکسیاس وای ام SRI130 حجم ۱۳۰ سی سی۴۱/۰۰۰/۰۰۰
سحر۱۲۵ هندلی۲۶/۷۰۰/۰۰۰
دایچیEC 3000۲۷/۵۰۰/۰۰۰
سپهراف اس ۱۱۰ سی سی سال ۱۳۹۹۳۲/۵۰۰/۰۰۰
احسانRD ۱۲۵ حجم ۱۲۵ سی سی۳۴/۶۰۰/۰۰۰
عرفانER110 سال ۱۴۰۰۳۸/۰۰۰/۰۰۰

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه