همراه اول

همراه اول تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را برای پنجمین سال متوالی از آن خود کرد

همراه اول در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران موفق شد برای پنجمین سال متوالی تندیس زرین این دوره را دریافت کند.

صبح روز سه شنبه 28 دی 1400 دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم سید شمس‌الدین حسینی (رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی)، هادی قوامی (معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و امور دارایی)، جمعی از مسئولان کشوری، مدیران شرکت‌ها و اساتید دانشگاه نیز حضور داشتند.

اعطای تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همراه اول 

بر اساس ارزیابی‌هایی که کمیته داوران این دوره به انجام رساندند، اپراتور همراه اول به دلیل شفافیت مالی موفق شد برای پنجمین بار متوالی تندیس زرین این دوره را از آن خود کند. جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت‌هایی که در ارزیابی‌های کمیته داوران بیشترین امتیاز را دریافت کردند به شکل سالانه اعطا می‌گردد.

در این دوره فقط 6 بنگاه اقتصادی توانستند در سطح تندیس حضور پیدا کنند و از میان آنها همراه اول جایگاه نخست را به خود اختصاص داد. این اپراتور تنها بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور محسوب می‌شود که توانست تندیس زرین این جایزه را دریافت کند. جایزه ملی مدیریت مالی ایران هر ساله از سال 1389 با هدف ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود.

از اهداف برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی می‌توان به فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در شاخص‌های مالی و اقتصادی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای تحقق اهداف استراتژیک، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و حوزه‌های بهبود، حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها اشاره کرد.