قیمت گلکسی S22 سامسونگ

قیمت گلکسی S22 به این دلیل بیشتر از نسل قبل است

آنطور که کارشناسان می‌گویند قیمت گلکسی S22 سامسونگ 100 دلار گران‌تر از نسل گذشته خواهد بود. در اینجا علت افزایش قیمت پرچمداران سامسونگ را بررسی می‌کنیم.

دیگر همه می‌دانند که سامسونگ هشتم فوریه (19 بهمن ماه) از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد. این سری شامل سه عضو جدید است که گلکسی اس 22 اولترا بزرگ‌ترین عضو آن با ظاهری شبیه به گوشی‌های سری گلکسی نوت 20، دوربین‌های پیشرفته و پشتیبانی از قلم S Pen است. اما در حالی که گفته می‌شود قیمت گلکسی S22 (هر سه عضو این سری) با افزایش 100 دلاری همراه است، برای بسیاری این سوال پیش آمده که علت این موضوع چیست؟

دلایل افزایش قیمت گلکسی S22 سامسونگ

منابع خبری می‌گویند دلیل منطقی برای افزایش قیمت گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ وجود دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، کمبود جهانی تراشه است که باعث شده قیمت قطعات تمام شده گوشی 30 تا 40 درصد افزایش پیدا کند و قیمت سنسورهای تصویر و کنترلرهای شارژ هم با افزایش 10 تا 15 درصدی مواجه شده است.

ظاهراً قیمت نسخه پایه گوشی گلکسی اس 22 از 899 دلار آغاز می‌شود، در حالی که نسخه پلاس آن 200 دلار گران‌تر است. گران قیمت‌ترین عضو این خانواده که گلکسی اس 22 اولترا نام دارد هم با قیمت پایه 1299 دلاری وارد بازار می‌شود.

همه‌ی گوشی‌های این خانواده نمایشگر AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی، تا 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی را ارائه می‌کنند. ظرفیت باتری این گوشی‌ها بین 4،500 تا 5،000 میلی‌آمپر ساعت است، شارژ سریع 45 واتی و فناوری شارژ بی‌سیم را هم ارائه می‌کنند. همچنین در حالی که تا پیش از این شایعه شده بود این گوشی‌ها فقط در نسخه اسنپدراگونی عرضه می‌شوند، سامسونگ با رونمایی از چیپست اگزینوس 2200 به تمام شایعات پایان داد و نشان داد فقط نسخه آمریکایی و چینی این گوشی‌ها است که به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام مجهز می‌شود.

سامسونگ می‌خواهد امسال با استراتژی ببری به موفقیت بزرگی دست پیدا کند

طبق طالع‌بینی چینی، 2022 سال «ببر» است و از یکم فوریه پدیدار می‌شود. اخترشناسان پیش‌تر ادعا می‌کردند که امسال پر حادثه خواهد بود. در نتیجه کسی باید جهت‌گیری‌های زندگی را تغییر داده و اصول را اصلاح کند. تغییر و تحول در اولویت اول امسال قرار داد. سامسونگ همچنین با استراتژی جدید خودش که آن را با نماد «ببر» می‌شناساند، به دنبال تغییراتی چشمگیر است.

این کمپانی به دنبال تبلیغات بهتر گوشی‌هایش در بازار است و اهداف بلندپروازانه‌ای را در سرش می‌پروراند: سامسونگ می‌خواهد به شرکت شماره یک تولیدکننده در تمام محصولات تبدیل شود. بخش موبایل سامسونگ هم می‌خواهد به جز گوشی‌های هوشمند، به تولید دیگر محصولات هوشمند هم بپردازد. هدف این است که سامسونگ به برند مورد علاقه جوانان تبدیل شود.