فرمان برقی

تمام محصولات ایران خودرو به فرمان برقی مجهز می‌شوند

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌ خودرو (ساپکو) گفت تمام محصولات ایران خودرو تا دو سال آینده به فرمان برقی مجهز خواهند شد.

عادل پیرمحمدی، مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌ خودرو (ساپکو) با اشاره به هدف کسب استاندارد 5 ستاره کیفی تارا و برخورداری این خودرو از فولادهای با استحکام کششی بالا گفت در تامین 92 درصد فولادهای بدنه خودروهای فعلی و 65 درصد فولادهای بدنه خودروهای جدید مانند تارا خودکفا شدیم. وی افزود ساپکو به دلیل تحریم‌های گسترده صنعت خودرو در حوزه خودکفایی اقدامات موثری را انجام داده است؛ مثلا با خودکفایی 45 درصدی فوم صندلی‌های خودرو، ارزبری این بخش به شکل سالانه حدود 90 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است.

تجهیز محصولات ایران خودرو به فرمان برقی

مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌ خودرو (ساپکو) در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد برای تامین و تولید 75 هزار دستگاه تارا در سال آینده برنامه‌ریزی کردیم. همچنین تمام محصولات گروه صنعتی ایران خودرو تا 2 سال آینده به فرمان برقی مجهز خواهند شد. در واقع استفاده از فرمان برقی در خودرو باعث کاهش حدود 5 تا 7 درصد در چرخه مصرف شهری می‌شود.

پیرمحمدی خاطرنشان کرد در حوزه کیفیت محصولات تولیدی نیز اقدامات زیادی را به انجام رسانده‌ایم که می‌توان نتایج این اقدامات را در ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو از جمله دنا پلاس اتوماتیک و سدان جدید ایران خودرو تارا مشاهده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*