شرکت سازگار

فرصت شرکت در مسابقه شرکت سازگار را از دست ندهید

مسابقه شرکت سازگار ارقام در صفحه اینستاگرامی این شرکت برگزار می‌شود و شما این فرصت را دارید تا با دعوت از دوستان خود، برنده یکی از جوایز ارزشمند این مسابقه شوید.

شرکت سازگار ارقام از سال 1369 فعالیت خود در صنعت آی تی کشور را شروع کرد. این شرکت، نمایندگی فروش و پشتیبانی برندهای بزرگی در حوزه آی تی از جمله لنوو، انرجایزر، سیگیت، ایسر، وسترن دیجیتال، ایسوس و غیره را بر عهده دارد و کامل‌ترین سبد محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌کند. سازگار ارقام که به عنوان برترین عرضه کننده محصولات حوزه فناوری اطلاعات در ایران شناخته می‌شود، همواره تلاش می‌کند با کمک نیروهای متخصص و حرفه‌ای، علاوه بر تامین بهترین محصولات و ارائه خدمات ویژه، احترام متقابل و رفتار صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهد.

شرکت سازگار ارقام در سال‌های طولانی به عنوان بهترین گارانتی حوزه آی تی کشور شناخته شده و متخصصان این صنعت، اصالت کالاهای این حوزه در کنار گارانتی سازگار را به رسمیت شناخته‌اند. شرکت سازگار ارقام همچنین عضو شورای عالی انفورماتیک کشور و انجمن نظام صنفی رایانه‌ای بوده و دارای پروانه فعالیت صنعت (تولید) در مورد رایانه‌های شخصی است.

مسابقه صفحه اینستاگرام سازگار

اما این شرکت به تازگی مسابقه‌ای را برگزار کرده که پیشنهاد می‌کنیم فرصت شرکت در آن را از دست ندهید. امروزه مسابقات اینستاگرامی زیادی در این شبکه اجتماعی برگزار می‌شود که باعث می‌شود کاربران، حس هیجان و البته حس شیرین برنده شدن در آنها را تجربه کنند. برندهای مختلفی در صفحه اینستاگرامی خود این مسابقه‌ها را برگزار می‌کنند تا با اهدای هدایا و جوایزی به کاربران، به آنها نشان دهند که ارزش زیادی برایشان قائل هستند و به نوعی سرمایه اصلی شرکت محسوب می‌شوند.

در همین راستا، شرکت سازگار ارقام یک مسابقه ماهیانه را در صفحه اینستاگرام خود آغاز کرده که جوایز فوق‌العاده جذابی را به برندگان اهدا می‌کند. در این مسابقه، محصولاتی از سازگار با گارانتی رسمی این شرکت به برندگان تقدیم می‌شود. حالا فرصت زیادی تا اتمام مسابقه دی‌ماه باقی نمانده و شما می‌توانید با شرکت در آن، شانس خود برای برنده شدن را امتحان کنید و البته در این هیجان شریک شوید.

مسابقه دی‌ماه شرکت سازگار از روز 26 دی آغاز شده و تا سوم بهمن ماه ادامه دارد. طی یک ویدیوی لایو در اینستاگرام، قرعه‌کشی در روز 3 بهمن انجام و برندگان مشخص می‌شوند. در این مسابقه، یک دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A22 به نفر اول، یک دستگاه تبلت 8 اینچی لنوو Tab M8 به نفر دوم و یک هارد اکسترنال مای پاسپورت وسترن دیجیتال با ظرفیت 2 ترابایت به نفر سوم اهدا می‌شود.

شرکت سازگار

برای شرکت در مسابقه سازگار، کار سختی پیش رو ندارید و همه می‌توانند در آن شرکت کنند و شانس خود برای برنده شدن را آزمایش کنند. برای این کار به صفحه اینستاگرام سازگار به آدرس www.instagram.com/sazgar.argham بروید و آن را دنبال کنید. دقت داشته باشید که در صورت فالو یا دنبال نکردن این صفحه اینستاگرامی در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهید شد. پس از دنبال کردن صفحه sazgar.argham در اینستاگرام، پست مربوط به مسابقه را لایک کرده و سپس آن را ذخیره کنید. در نهایت از سه نفر از دوستان خود برای شرکت در این مسابقه دعوت کنید تا شانس برنده شدن خود را افزایش دهید.

به همین راحتی می‌توانید در مسابقه سازگار ارقام با جوایز جذاب آن شرکت کنید و منتظر قرعه‌کشی آن در روز سوم بهمن باشید تا شاید شما هم یکی از برندگان یک گوشی سامسونگ گلکسی A22 یا تبلت 8 اینچی لنوو تب M8 یا هارد اکسترنال مای پاسپورت دیجیتال 2 ترابایتی شوید.

درباره شرکت سازگار ارقام

این روزها با توجه به قیمت بالای اجناس و همچنین فراوانی کالاهای فیک و غیر اصل در بازار، بسیاری از مشتریان در هنگام خرید کالای دیجیتال مورد نظر خود نگران انجام یک خرید مطمئن هستند. قطعا اگر کالایی بخرید و سپس متوجه غیر اصل بودن آن بشوید، علاوه بر زیان مادی که متحمل شده‌اید، احساس نارضایتی را تجربه خواهید کرد. اما وجود گارانتی معتبری به نام سازگار باعث می‌شود خیالتان از بابت یک خرید مطمئن و خریداری کردن یک کالای اصل با گارانتی معتبر راحت می‌شود.

سازگار ارقام بیش از 30 سال قدمت دارد و در این مدت، انواع کالاها و خدمات اصل را به مشتریان خود ارائه می‌کند. موبایل، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر، قطعات کامپیوتری و گیمینگ از جمله حوزه‌هایی هستند که می‌توانید محصولات سازگار را در این دسته‌ها تهیه کنید و حس اطمینان از گارانتی و اصیل بودن محصول را تجربه کنید.

یکی دیگر از مزایایی که خرید از سازگار ارقام به همراه دارد، مشاوره رایگان قبل از خرید کالا است. با توجه به تنوع کالاهایی که در بازار وجود دارد، ممکن است مشتریان در هنگام انتخاب محصول مورد نظر خود دچار تردید شوند و نتوانند تصمیم درستی را با توجه به بودجه و نیاز خود بگیرند. در اینجاست که شرکت سازگار با یک تیم فنی قوی و کاربلد وارد کار می‌شود و به شما کمک می‌کند تا با شناخت دقیق نیازهایتان و هزینه‌ای که می‌خواهید انجام دهید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

شرکت سازگار

کمک‌های تیم فنی سازگار فقط مربوط به پیش از خرید کالا نمی‌شود،‌ بلکه این متخصصان پس از خرید نیز همراه شما خواهد بود و اگر با هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری روبه‌رو شدید، به شما کمک می‌کنند تا مشکل خود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید. همچنین اگر سیستم یا قطعه‌ای دچار مشکل بود و سیستم خود را به گارانتی سپردید، نیازی نیست نگران زمان تحویل و عقب افتادن کارهایتان باشید، چرا که سازگار ارقام، سامانه دستگاه امانی را برای حل چنین مشکلاتی تعریف کرده است. در چنین مواردی، پس از تحویل دستگاه معیوب خود می‌توانید یک سیستم امانی را درخواست کنید تا در زمانی که سیستم خود در حال تعمیر است، از کارها و فعالیت‌های خود عقب نمانید و زمان را از دست ندهید.

یکی دیگر از خدمات گارانتی سازگار، بخش سفارش قطعه آنلاین است. در صورتی که قطعه‌ای با مشخصات خاص را در نظر دارید می‌توانید این قطعه مورد نظر را به صورت آنلاین سفارش دهید و پس از سپری شدن سه روز کاری، قیمت و زمان تحویل را از سوی شرکت دریافت کنید. همچنین می‌توانید اطمینان داشته باشید که کالای اصل و با گارانتی معتبر سازگار در اختیار شما قرار می‌گیرد و به این ترتیب دیگر به جستجو و گشت و گذار در بازار شلوغ امروز نیازی نخواهید داشت.

شرکت سازگار ارقام پنج شعبه در شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز، اهواز و مشهد دارد و شما با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه محل زندگی خود می‌توانید کالایی را برای بررسی تحویل بدهید و دیگر هزینه اضافی برای ارسال به شعبه مرکزی تهران نپردازید. در صورتی هم که نیاز باشد کالا به دفتر مرکزی ارسال شود، این فرایند بدون هیچ هزینه‌ای از سوی مشتری انجام خواهد شد و هزینه رفت و برگشت از شعبه‌ها به دفتر مرکزی در تهران بر عهده شرکت سازگار ارقام خواهد بود.

تعویض کالای دست دوم با کالای نو از دیگر خدمات جذاب سازگار ارقام محسوب می‌شود. این روزها تکنولوژی با سرعت بسیار زیاد به پیش می‌رود و هر روز مدل‌های جدیدی از کالاهای دیجیتال و از برندهای مختلف را در بازار می‌بینیم. به همین دلیل سازگار ارقام این امکان را به وجود آورده تا بتوانید کالای دست دوم خود را با کالای نو تعویض کنید. به این منظور، اول از همه قیمت کالای دست دوم شما برآورد شده و به شما اعلام می‌شود و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید مابه‌التفاوت قیمت کالای خود با کالای نو را پرداخت کرده و کالای جدید مد نظر خود را دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی

این روزها با توجه به مشغله‌های فراوان و مشکلات زیادی که وجود دارد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت حضوری انجام ندهند و انجام خرید اینترنتی، گزینه بسیار بهتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و سریع‌تری محسوب می‌شود. شما می‌توانید فقط با چند کلیک و صرف چند دقیقه وقت، خرید خود را در منزل و از طریق گوشی هوشمند یا لپ تاپ و کامپیوتر خود انجام دهید.

شرکت سازگار ارقام برای این موضوع نیز چاره‌ای اندیشیده و فروشگاه اینترنتی سازگار به همین منظور ایجاد شده است. ارائه کالا و خدمات اصل به مشتریان، اصلی‌ترین هدف این فروشگاه اینترنتی محسوب می‌شود و شما قادر خواهید بود کالاها و خدمات مورد نیاز را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن از نظر ارسال کالا دریافت کنید. فروشگاه اینترنتی سازگار ماموریت دارد تا دسترسی مشتریان به این امکانات و کالاها را آسان کند، به فرایند خرید سرعت ببخشد و در کنار آن به رسالت اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن به مشتریان نیز جامه عمل بپوشاند.

شرکت سازگار

همانطور که گفتیم، فروشگاه اینترنتی سازگار به دنبال آگاهی دادن به مشتریان نیز خواهد بود و به همین دلیل در تمام مراحل خرید با شما همراهی می‌کند و اطلاعات حوزه آی تی و جزئیات مورد نیاز را به زبانی ساده در اختیار شما قرار می‌دهد تا بر اساس نیاز و بودجه خود، بهترین خرید را داشته باشید.

این سایت فروشگاه اینترنتی، کاربری بسیار آسانی هم دارد و تمام مشتریان در هر رده سنی می‌توانند خیلی راحت محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. گارانتی معتبر سازگار، از دیگر نکات مثبت سفارش از این فروشگاه اینترنتی است؛ بنابراین اگر هرگونه مشکل فنی به وجود آمد، همکاران بخش گارانتی پاسخگوی شما خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*