شیائومی ردمی نوت 11 پرو گلوبال

مشخصات و تصاویر گوشی جدید شیائومی ردمی نوت 11 پرو منتشر شد

گزارش‌های قبلی از تفاوت نسخه‌های جهانی سری Redmi Note 11 با مدل‌های معرفی شده در چین حکایت داشتند. حالا جزئیات تازه‌ای از شیائومی ردمی نوت 11 پرو و مدل 5G آن منتشر شده است.

رندرهای رسمی شیائومی ردمی نوت 11 پرو و پرو 5G گلوبال، تصویر دقیقی از آن‌ها ارائه می‌دهند. آن‌طور که پیداست، طراحی این گوشی‌ها به نسخه‌های چینی شباهت دارد.

در پنل جلو، یک حفره‌ی مرکزی برای تعبیه دوربین سلفی دیده می‌شود. پشت گوشی هم از یک ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و فلاش LED میزبانی می‌کند.

اعضای سری ردمی نوت 11 کناره‌های مسطح دارند و در لبه بالایی آن‌ها، یک میکروفون همراه با گریل اسپیکر، فرستنده مادون قرمز و جک هدفون تعبیه شده است. لبه پایینی هم که در یکی از عکس‌ها به نمایش در آمده، محل قرارگیری درگاه USB-C، میکروفون و یک گریل اسپیکر دیگر است.

انتظار می‌رود شیائومی ردمی نوت 11 پرو با تراشه Helio G96 مدیاتک عرضه شود؛ ولی مدل 5G از یک تراشه نامعلوم کوالکام قدرت خواهد گرفت.

صفحه نمایش هر دو گوشی، 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز توصیف شده؛ اما ال‌سی‌دی یا آمولد بودن آن‌ها، نامشخص است. تجهیز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ 67 وات، دیگر ویژگی منتسب به نسخه‌های گلوبال سری ردمی Note 11 Pro محسوب می‌شود.

عرضه جهانی این گوشی‌ها از تاریخ 6 بهمن آغاز خواهد شد؛ پس کمتر از یک هفته تا معرفی رسمی آن‌ها فاصله داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*