نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 11

مشخصات کامل نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 11 فاش شد

پاییز گذشته، شیائومی سری Redmi Note 11 را در چین عرضه کرد؛ اما ظاهرا نسخه‌های متفاوتی در خارج از این کشور عرضه خواهند شد. یکی از آن‌ها، نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 11 است که به مشخصات کامل آن دسترسی پیدا کرده‌ایم.

نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 11 هرگز در چین عرضه نشد و برای ورود به بازارهای جهانی، در مسیر هند قرار دارد. بیایید مشخصات فنی آن را ورانداز کنیم.

مشخصات نسخه 4G شیائومی ردمی نوت 11

این فهرست لو رفته، حاصل افشاگری Yogesh Brar است. بر اساس اعلام او، ردمی نوت 11 4G از تراشه Helio G96 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این چیپست، تقریبا همان Helio G95 است؛ ولی برای پشتیبانی از نرخ نوسازی بالاتر و دوربین‌های قوی‌تر، کمی آن را تغییر داده‌اند.

با وجود لیتوگرافی 12 نانومتری، هلیو G96 همچنان یک تراشه خوب به شمار می‌رود؛ دست‌کم برای قیمتی که مورد نظر شیائومی است. این چیپ از وجود پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد و در ردمی نوت 11 4G با 6 یا 8 گیگ رم LPDDR4X همراهی می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی دستگاه هم 64 یا 128 گیگ خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 11 4g

گوشی برای نمایش محتوا، یک پنل آمولد 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد داشت. پس می‌بینید که شیائومی، فناوری AMOLED را به محصولات نه چندان گران‌قیمت خود هم آورده است.

در حفره‌ی مرکزی این صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را خواهیم یافت. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل عقب، با یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی همراهی خواهد شد.

باتری گوشی، با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت و سرعت شارژ 67 وات توصیف شده که برای یک مدل میان رده، قابل تحسین است.

البته اشاره به ترکیب نرم افزاری اندروید 11 و MIUI 13 شاید برای برخی کاربران، ناامیده کننده باشد. با وجود این، انتظار می‌رود خیلی زود آپدیت اندروید 12 به نسخه 4G ردمی نوت 11 برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*