موتور جستجوی ذره بین

معرفی موتور جستجوی ذره بین توسط وزیر ارتباطات ؛ تجربه‌ای فراتر از جستجوی ساده با حمایت همراه اول

وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود در راستای معرفی سرویس‌های ایرانی به کاربران نوشت موتور جستجوی ذره بین با تلاش جوانان نخبه و با حمایت همراه اول راه‌اندازی شده است.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت از آنجایی که در گذشته وعده دادم تا سرویس‌های ایرانی را معرفی کنم، در همین راستا قصد دارم به معرفی یکی از محصولات فناورانه بومی بپردازم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه ایران و با حمایت اپراتور همراه اول تولید و راه‌اندازی شده است.

معرفی موتور جستجوی ذره بین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد ذره بین یک موتور جستجوی فارسی مخصوص کاربران ایرانی محسوب می‌شود که تجربه‌ای فراتر از جستجوی عادی را به کاربران ارائه خواهد داد. در واقع ذره بین ضمن این که نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل را از طریق فراجستجوگرهای خود نمایش می‌دهد، خدمات و امکانات ویژه‌ای را در دسترس کاربران قرار خواهد داد که باعث بهبود وبگردی در اینترنت می‌شود.

وی افزود کاربران به کمک این موتور جستجوی بومی به محتواهای ویدیویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا خواهند کرد. علاوه بر این، بخش آوا در ذره بین بدون نیاز به دانلود، انواع محتواها شامل موسیقی، پادکست، مداحی و کتاب‌های صوتی را در دسترس کاربران قرار خواهد داد که مشابه آن در جستجوگر گوگل دیده نمی‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*