نیسان جوک Kiiro

نیسان جوک Kiiro برای نقش آفرینی در فیلم بتمن رونمایی شد + عکس

به مناسبت اکران فیلم بتمن در سال جاری، از نیسان جوک Kiiro رونمایی شده است که عاشقان بتمن را محو خود می‌کند! در ادامه تصاویر آن را مشاهده کنید.

نیسان طی یک مشارکت تبلیغاتی با کمپانی برادران وارنر برای فیلم بتمن، از نسخه ویژه‌ای از نیسان جوک با نام نیسان جوک Kiiro پرده برداشته است.

نیسان جوک Kiiro

رنگ بدنه نیسان جوک Kiiro، خاکستری سرامیکی (Cremaic Grey) است و طرح سفیدرنگ مخصوصی را در سقف و آینه‌های مشکی آن مشاهده می‌کنیم. این خودرو از چرخ‌های مشکی براق 19 اینچی و روکش آلومینیومی برای پنل زیر سپر برخوردار است. در سپرهای جلو و عقب و رکاب‌ها نیز رنگ زرد به چشم می‌خورد. درحالی که بتمن را با رنگ مشکی می‌شناسیم، نیسان به همین دلیل نام Kiiro را که در زبان ژاپنی به معنای زرد است برای این نسخه انتخاب کرده است.

در فضای داخلی نیسان جوک Kiiro شاهد صندلی‌های از جنس پارچه و چرم مصنوعی به همراه دوخت زردرنگ در داشبورد، کنسول مرکزی، جا دستی و پنل درب هستیم. جلوی اهرم دنده هم یک صفحه آلومینیومی با نوشته Kiiro قرار گرفته است که به راننده یادآور می‌شود سوار یک خودروی ویژه است. جوک Kiiro از یک تاچ‌اسکرین 8 اینچی مجهز به سیستم اطلاعات و سرگرمی NissanConnect بهره می‌برد. این سیستم از اندروید اوتو (Android Auto)، اپل کارپلی (Apple Carplay)، دستیار هوشمند گوگل، دستیار هوشمند آمازون با نام الکسا، TomTom Maps و Live Traffic پشتیبانی می‌کند.

فضای داخلی نیسان جوک Kiiro

نیسان جوک از سال 2019 وارد نسل دوم خود شده و بر پایه معماری CMF-B طراحی شده است. این کراس اوور از یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ بهره‌مند است که قابلیت تولید قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتون‌متر را دارد. این خودرو با استفاده از یک گیربکس دستی 6 سرعته، قدرت پیشرانه را به محور جلو منتقل می‌کند. البته گیربکس اتوماتیک دوکلاچه برای آن به‌عنوان آپشن در دسترس قرار دارد.

فضای داخلی نیسان جوک Kiiro

نیسان جوک Kiiro از انتهای ماه فوریه برای فروش قرار می‌گیرد و مجموعاً 5000 دستگاه از آن در سراسر جهان عرضه خواهد شد. در حال حاضر قیمت این نسخه مشخص نیست اما قیمت کنونی جوک در بازار بریتانیا بین 25,980 دلار تا 34,775 دلار است.

فضای داخلی نیسان جوک Kiiro

البته نیسان پیش‌تر نسخه‌های ویژه رنگ‌محور دیگری را از جوک ارائه داده است. این شرکت در گذشته نسخه‌های Kuro (به معنای مشکی) و Shiro (به معنای سفید) را برای نسل اول این کراس اوور عرضه کرده بود. نیسان جوک Enigma نیز آخرین نسخه ویژه از این خودرو بود که سال گذشته روانه بازار شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*