خودرو رودستر ایرانی

این شما و این اولین خودرو رودستر ایرانی + ویدیو

نخستین خودرو رودستر ایرانی که توسط دو برادر ۲۱ ساله یزدی ساخته شده است، در نمایشگاه صنعت خودرو یزد به نمایش گذاشته شد.

اولین خودرو رودستر دست ساز ایرانی به تازگی در نمایشگاه اتومبیل یزد رونمایی شده است. این خودرو توسط احسان و محسن فلاح دو قلوهای یزدی و طی مدت ۴ و نیم سال ساخته شده است.

ساخت نخستین خودرو رودستر ایرانی با کمترین هزینه

به گفته سازندگان نخستین خودرو دست ساز ایرانی،‌ حمایت‌های همه جانبه پدر و مادرشان انگیزه آن‌ها را برای ساخت این اتومبیل چند برابر کرده است. لازم به ذکر است که بخش‌های مختلف این خودرو از جمله شاسی و بدنه،‌ بخش‌های سوخت‌رسان، سیستم برق،‌ بخش‌های مکانیکی و فنی و تزئینات اتاق در پشت بام و زیرزمین منزل مسکونی خانواده فلاح و با امکانات اندک طراحی و ساخته شده است.

به گفته احسان فلاح، تمام هزینه‌های ساخت این خودرو را پدر خانواده تهیه کرده و هیچ کمک مالی یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده‌اند. احسان فلاح با اشاره به این که خودرو دست سازشان بنزینی است، عنوان کرد که وزن این خودرو یک تن بوده،‌ شاسی آن مقاوم بوده و بدنه آن از فایبرگلاس ساخته شده است. خودرو ساخته شده در کلاس خودروهای رودستر یا اسپایدر قرار دارد که اولین نمونه کاملا ایرانی در این کلاس خودروها به شمار می‌رود.

خودروهای رودستر،‌ خودروهای دو نفره با ظاهری جذاب و تفریحی هستند که در بیشتر نمونه‌ها موتور خودرو روی محور عقب قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لطفا بد قضاوت نكنيد… اين كه واسه توليد انبوه نيست، واسه خودشونه
    شما اصل قضيه رو نگاه كتيد كه با امكانات خيلي كم و حداقل تونستن ماشين بسازن، قطعا اگه روي چنين افرادي سرمايه گذاري بشه و در جايي كه بايد رشد كنن شايد تا چند سال آينده مثل چين در صنعت خودرو پيشرفت كنيم…البته اگه مافيا بزاره..!
    فيلم اختاپوس رو پيشنهاد ميدم ببينيد. آپارات داره

  2. زرشک خودرویی با هزاران نقص فنی ساختند واسه کشتار دسته جمعی مردم بیچاره دلقک ها رو که نیست سنگ پاه قزوین است 😆😆🤣🤣

  3. موتور پیکان بزارن روش عالی میشه