شاسی بلند 7 نفره چینی

مکث موتور یک شاسی بلند 7 نفره چینی به ایران وارد می‌کند + عکس

مکث موتور طی همکاری با گروه چینی بایک قصد دارد یک شاسی بلند 7 نفره چینی را به بازار ایران عرضه کند. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند جدید بازار آشنا می‌شویم.

شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت مکث موتور به عنوان زیرمجموعه گروه ماموت قصد دارد طی همکاری با گروه بایک چین یک شاسی بلند چینی جدید را با تغییر نشان تجاری مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.

با وجود این که طبق خبرهای منتشر شده مکث موتور شاسی بلند بایک بیجینگ X7 را در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد کرد، اما از آنجایی که مکث خودرو عرضه یک شاسی بلند 7 نفره را در دستور کار قرار داده و بایک بیجینگ X7 فقط در نسخه 5 نفره به بازار عرضه شده است، به احتمال زیاد مکث موتور به سراغ سری X5 بایک خواهد رفت. با وجود چنین گمانه‌زنی‌هایی قصد داریم در ادامه شما را مشخصات این دو شاسی بلند چینی آشنا کنیم.

معرفی بایک بیجینگ X5

شاسی بلند 7 نفره چینی

بایک بیجینگ X5 به عنوان نسخه جدید سنوا X55 محسوب می‌شود که با نشان اختصاصی بیجینگ به بازارهای هدف این برند چینی عرضه شده است. این شاسی بلند در نسخه 5 نفره به فروش می‌رسد و از یک موتور 1.5 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

شاسی بلند 7 نفره چینی

یک گیربکس CVT تیپ C نیز قدرت تولیدی از پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. از امکانات بایک بیجینگ X5 می‌توان به دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه‌ای و 6 کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای اشاره کرد. نسخه فوق آپشن این شاسی بلند چینی در بازارهای هدف با قیمت 19 هزار دلار به فروش می‌رسد.

گالری تصاویر

معرفی شاسی بلند 7 نفره چینی رویجیانگ X5

شاسی بلند 7 نفره چینی

رویجیانگ (Ruixiang) به عنوان زیربرند محصولات نسبتا لوکس بایک محسوب می‌شود و اخیرا شاسی بلند X5 آن در دو نسخه 5 نفره و 7 نفره به بازارهای هدف عرضه شدند. این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT نیز قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

شاسی بلند 7 نفره چینی

ویجیانگ X5 از امکانات مختلفی چون سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای، 6 کیسه هوا، در صندوق عقب برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم مصنوعی و سقف پانوراما اشاره کرد. این خودرو در نسخه فول آپشن با قیمت حدود 19 هزار و 500 دلار به فروش می‌رسد. از آنجایی که مکث موتور به دنبال عرضه یک شاسی بلند 7 نفره است، به احتمال زیاد شاهد حضور رویجیانگ X5 به بازار ایران خواهیم بود.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بسیار شیک است اگر خدمات بعداز فروش داشته باشد جالب است و قیمت خوب و بصورت اقساط باشد استقبال خواهد شد من برای رامسر نمایند کی میخواهم