خریدهای سوپرمارکتی اسنپ

هفتاد درصد تخفیف در خریدهای سوپرمارکتی اسنپ

با انجام خریدهای سوپرمارکتی اسنپ ، علاوه بر سفارش و تحویل سریع محصولات سوپرمارکت، می‌توانید از هفتاد درصد تخفیف بهره‌مند شوید.

شاید شما هم عادت کرده‌اید به جای آن که چند ساعت برای خرید کالاها و اقلام مورد نیازتان وقت صرف کنید، همه خریدها را بدون خروج از خانه یا محل کار به راحتی و زیر چند دقیقه از یک سایت یا اپلیکیشن انجام دهید. خریدهای سوپرمارکتی روزانه یا ماهانه (مثلا برنج یا گوشت و مرغ) معمولا کار چندان راحتی نیست. در خرید آنلاین سوپرمارکتی علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، به راحتی می‌توانید هر کالایی را بدون نگرانی از حمل آن سفارش دهید. یکی از خدمات سوپراپ اسنپ، امکان سفارش و تحویل سریع محصولات سوپرمارکتی است.

سرویس سوپرمارکت اسنپ از ابتدای فعالیت خود سعی کرده با تخفیف‌های متنوع در بازه‌های زمانی و مناسبت‌های مختلف هوای کاربرانش را داشته باشد. این بار هم سوپرمارکت اسنپ شما را به یک مارکت‌پارتی دعوت کرده تا همه کاربران از تخفیف‌های هیجان‌انگیز لذت ببرند. بنابراین، به مدت دو هفته، مهمان مارکت‌پارتی اسنپ با تخفیف‌های ۷۰ درصدی هستیم.

سوپرمارکتی برای همه

خریدهای سوپرمارکتی اسنپ

میثم ملاشریفی، معاون بازاریابی گروه اسنپ، درباره سرویس سوپرمارکت می‌گوید:

ویژگی‌هایی مانند قیمت مناسب، پشتیبانی از کاربر، همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تنوع محصولات و دسترسی راحت از مهم‌ترین مزایای رقابتی سوپرمارکت اسنپ است. از طرفی، زیرساخت گروه اسنپ به کمک این سرویس آمده تا فرآیند ارسال سفارش‌­ها به بهترین حالت ممکن مدیریت شود.

ملاشریفی درباره کمپین مارکتینگی اخیر سرویس سوپرمارکت اسنپ توضیح می‌دهد:

مارکت‌پارتی اسنپ در تاریخ ۹ تا ۱۵ بهمن و همچنین ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند در شهرهای تهران، مشهد، شیراز، قم، اصفهان، اهواز، کرج (مارلیک و شهریار)، قزوین، ارومیه و یزد و تا ۷۰ درصد تخفیف برگزار می‌شود. ما در این کمپین سعی کرده‌ایم راحتی خرید را همراه با قیمت مناسب و ارسال سریع برای کاربران تداعی کنیم.

اگر ساکن این شهرها هستید می‌توانید در این دو هفته اقلام مورد نیاز خود را تا ۷۰ درصد تخفیف سفارش دهید.

نحوه سفارش از سوپرمارکت اسنپ

دو مزیت اصلی سوپرمارکت اسنپ، سرعت بالا در ارسال و به‌صرفه بودن قیمت‌ها به دلیل تخفیف‌های ویژه است. برای انجام یک خرید راحت و پرتخفیف، سوپراپ اسنپ را باز کنید و وارد سرویس «سوپرمارکت» شوید. سوپرمارکت اسنپ دو نوع سرویس به شما ارائه می‌دهد: «تحویل فوری» و «تخفیف بیشتر».

با انتخاب «تحویل فوری» می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های اطراف سفارش دهید و در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید. در این بخش، اسنپ علاوه بر سوپرمارکت‌ها با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلفی مانند هایپراستار، جانبو، رفاه، حیات، گندم، هایپرفامیلی و حتی فروشگاه‌های محلی همکاری می‌کند، در نتیجه کاربران انتخاب‌های متنوع و متعددی برای خرید دارند.

در صورتی که دنبال تخفیف بیشتر هستید می‌توانید گزینه «تخفیف بیشتر» را انتخاب کنید تا کالاهای مورد نظر خود را از نزدیک‌ترین هایپراستار سفارش دهید. هنگام سفارش از گزینه «تخفیف بیشتر» بازه زمانی مورد نظر خود را برای تحویل کالا انتخاب می‌کنید تا خریدهای شما در همان بازه ارسال شود.

علاوه بر تنوع محصولات در این بخش، دسته‌بندی کالاها به مواردی مانند لبنیات، دستمال و شوینده، نوشیدنی، تنقلات، محصولات پروتئینی، خشکبار و … از دیگر مزایایی است که کار شما را هنگام سفارش محصولات راحت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*