شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری با مدل 1401

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری با مدل 1401 اعلام شد. مدیران خودرو چری آریزو 5 توربو، چری آریزو 6 و چری تیگو 7 را با اقساط 5 ساله از 9 بهمن به بازار عرضه می‌کند.

مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری به بازار ایران قصد دارد در ادامه طرح‌های فروش اقساطی محصولات خود خودروهای چری آریزو 5 توربو، چری آریزو 6 و چری تیگو 7 را در مدل 1401 به صورت اقساط 60 ماهه از تاریخ شنبه 9 بهمن 1400 به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات چری با مدل 1401 را مشاهده می‌کنید:

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری  – بهمن 1400

شرایط جدید فروش اقساطی محصولات چری

شرکت مدیران خودرو در این طرح فروش آریزو 5 توربو را با قیمت 727 میلیون تومان، آریزو 6 را با قیمت 930 میلیون تومان و چری تیگو 7 را نیز با قیمت 1 میلیارد و 60 میلیون تومان به فروش می‌رساند. در این طرح فروش مبلغ پیش پرداخت 50 درصد قیمت خودرو در نظر گرفته شده است و سود تسهیلات نیز 21 درصد خواهد بود. این خودروها در مدل 1401 و با اقساط 12 تا 60 ماهه به بازار عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انشاالله این مدیران خودرو بره به درک با این قیمت های چند برابر ارزش واقعی

  2. سلام یعنی چی کجای دنیاماشین پیش فروش میکنن توهرمملکتی که بری چه فقیرچه قنی ماشین گذاشتن مردم میرن سوارمیشن تست میکنن بعدخریدمیکنن اونم چه ماشینهایی وبه چندرغازتوایران که دم ازخودکفایی
    میزنیم 3ماهه ثبت نام اونم حداقل 3برابرقیمت واقعی اونم یکسال شایدهم
    بیشترحالااگه شانس داشته باشی هراشغالی هم که دوست دارن به مشتریها میندازن هیچکس هم نیست جوابگوباشه توروبه هرچی وهرکس ایمان دارید کم این اشغالهای ساخت چین روقالب مردم کنیدیاحداقل میارین قرارداددرست حسابی ببندین که لوازم یدکیهاشونوبعدا30یا40برابرقیمتش به ملت ندن بخدااون دنیایی هم هست وبایدجوابگوباشیم