https://www.youtube.com/watch?v=BEI-u-x9lTU

تاکسی‌ های خودران، کشور چین را تسخیر خواهند کرد؛ احتمال انتقال تکنولوژی‌ به ایران

سرویس تاکسی‌ های خودران اتوایکس (AutoX)، به کشور چین رسید. در ادامه قصد بررسی این تاکسی‌ها و گسترش آن‌ها را داریم. با گجت نیوز همراه باشید.

شرکت اتوایکس در قراردادی جدید، تاکسی‌ های خودران خود را که با نام روبو تاکسی (Robo Taxis) شناخته می‌شوند، به چین آورد. این تاکسی‌ها قرار است در محدوده‌ای به مساحت هزار کیلومتر مربع فعالیت کنند. این شرکت تاکسی‌های خود را در سطح 4 خودران قرار داده.

مناطق حضور این تاکسی های خودران شامل خیابان‌های کوچک و شلوغ تا بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی می‌شود. همچنین شرکت اتو ایکس برنامه دارد تا حضور بیشتری در شهرهای شنژن، پکن، شانگهای و گوانجو داشته باشد. این شهرها نسبت به محدوده‌ی کنونی فعالیت AutoX بسیار بزرگتر هستند و چالشی بزرگ محسوب می‌شوند.

تاکسی خودران چینی

همچنین این شرکت در تازه‌ترین ویدئو تبلیغاتی خود، فیلمی از رانندگی تاکسی‌ های خودران شهر شنژن تا فرودگاه این شهر را منتشر کرد. این سفر حدود شش ساعت طول کشیده و مسافر Robo Taxis، رضایت کامل خود را اعلام کرده. سرویس Robo Taxis، در حال حاضر بزرگترین سرویس تاکسی‌ های خودران در چین محسوب می‌شود.

ورود Robo Taxis به ایران یشس

این انتظار می‌رود که با توجه به توافقات و مشارکت‌های صنعتی صورت گرفته بین چین و ایران، این سرویس تا سال‌های آینده به کشور ما هم راه پیدا کند. نظر شما در این مورد چیست؟

در ادامه می‌توانید ویدئو کوتاهی از خط تولید این تاکسی های خودران را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نظر من اینه که ابتدا ایران باید ابتدا بتونه مردم رو با کلاس های رده بالای خودروی های بنزینی اشنا کنه تا اکثریت مردم از نزدیک تکنولوژی رده بالای خودروی بنزینی رو اشنا شن …بعد یه فکری به فرهنگ رانندگی کنه …بعد اکثریت مردم رو با خودروهای اتوماتیک اشنا کنه …صد سال که گذشت اگه تونست با کهکشان که چینی ها درش ساکن هستن ارتباط برقرار کنه و اونا بیان زمین خودروهای خودران رو ازمایش کنن …ابتدا باید از حیوانات شروع کنن …این ویروسی که تو این مملکت هست تکنولوژی خطا داره یکم ….امیدوارم از نظرم خوب استفاده کرده باشید ..
    پرایدتو بزن بابا …