پاور بانک بزرگ

اولین پاور بانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی ساخته شد + ویدیو

به تازگی فردی چینی، بزرگ‌ترین و پرظرفیت‌ترین پاور بانک جهان را ساخته است. این پاوربانک عجیب و عظیم، ۲۷ میلیون میلی آمپر ساعتی است.

با این که باتری و سیستم شارژ گوشی‌های هوشمند روز به روز در حال پیشرفته‌تر شدن هستند اما همچنان پاور بانک ها محصولاتی محبوب باقی مانده‌اند. در ابتدا پاوربانک‌هایی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بسیار پرطرفدار بودند. پس از پاوربانک‌های ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، نوبت به مدل‌های ده و بیست هزار میلی آمپر ساعتی رسید که در بازار طرفداران زیادی داشتند. اگر فکر می‌کنید این پاوربانک ظرفیت کافی را ندارند، پس بهتر است سراغ این پاور بانک ۲۷ میلیون میلی آمپر ساعتی بروید که احتمالا، بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین پاوربانک جهان تا به امروز است.

یک اینفلوئنسر چینی با نام Handy Geng که در زمینه تکنولوژی فعال است، ویدئویی از ساخت یک پاوربانک عظیم ۲۷ میلیون آمپر ساعتی در حساب ویبو و یوتیوب خود منتشر کرده است. در ویدئو منتشر شده توسط این فرد، او پاوربانکی عظیم را از ابتدا می‌سازد و حتی از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده هم می‌کند.

 

پاوربانک بزرگ

این پاوربانک بزرگ می‌تواند دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌‌ها، لپ تاپ‌ها، موتورهای برقی و … را شارژ کند. همچنین این پاوربانک دست‌ساز توان تامین انرژی مورد نیاز برای راه‌اندازی دستگاه‌هایی مانند تلویزیون را نیز دارد. دلیل ساخت این پاوربانک توسط این اینفلوئنسر چینی، دوستانش بودند که پاوربانک‌هایی با ظرفیتی بالاتر از پاور بانک او داشتند اما این اینفلوئنسر می‌خواست پاوربانکش از همه بزرگ‌تر باشد!

ویدئو بزرگ‌ترین پاور بانک جهان

در ویدئوی منتشر شده از مراحل ساخت پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی، شاهد خرید یک باتری پک بزرگ توسط Handy Geng هستیم که شباهت‌هایی به باتری‌های موجود در خودروهای الکتریکی دارد. این پاوربانک از نظر ظاهری، به برخی از پاوربانک‌های پرفروش شرکت شیائومی در سال‌های نیز شبیه است. پس از ساخت فریم بزرگ این پاوربانک، لایه‌ای فلزی روی باتری‌ها را می‌پوشاند تا این غول بزرگ، از نظر زیبایی و امنیت عملکرد بهتری داشته باشد. در ساخت این پاور بانک از چیزهایی مانند مانند باتری اتومبیل‌های معمولی نیز استفاده شده است.

سازنده این ویدئو ادعا کرده پاوربانک غول‌آسایش می‌تواند به راحتی 5000 تلفن همراه را به صورت کامل شارژ کند. این پاوبانک ساختاری به شدت عجیب دارد که استفاده از آن را خطرناک و سخت می‌کند. شارژ این پاوربانک به وسیله تنها یک ورودی انجام می‌شود. این در حالی است که پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی چینی، 60 خروجی دارد و حتی می‌تواند خروجی 220 ولتی داشته باشد.

فردی که این پاوربانک را ساخته ادعا می‌کند حدود 20 دستگاه مختلف می‌توانند با استفاده از پاوربانکش شارژ شوند. همچنین لوازمی مانند تلوزیون، ماشین لباس‌شویی و پلوپز نیز بدون هیچ مشکلی، می‌توانند انرژی مورد نیاز خود را از این پاوربانک تامین کنند. البته با توجه به این که در گذشته پاور بانک هایی به شدت کوچک نیز منفجر شده و حوادثی دلخراش را پدید آورده‌اند، به نظر نمی‌رسد این پاوربانک 27 میلیون میلی آمپر ساعتی امنیت بالایی داشته باشد.

اطلاعات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده است

با توجه به محتوای طنز این ویدئو، احتمالا این پاور بانک عظیم نتواند به عنوان یک دستگاه کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد. در هر حال این پاوربانک، احتمالا بزرگ‌ترین و پرظرفیت‌ترین پاوربانکی باشد که تا به امروز ساخته شده است. هیچ اطلاعات دقیقی درباره مدت زمان شارژ، ویژگی‌های امنیتی و یا فروش احتمالی این دستگاه خاص منتشر نشده است.