سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

بررسی سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر ؛ مشخصات، امکانات، تصاویر و قیمت

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر – Ssangyong Tivoli Turbo Fighter وارد بازار ایران شده است. در ادامه، مشخصات، امکانات، تصاویر و قیمت این خودرو را مشاهده می‌کنید.

شرکت رامک خودرو به عنوان نماینده رسمی خودروهای کره‌ای سانگ یانگ در بازار ایران، مدتی پیش خودرو تیوولی توربو تیپ فایتر – Ssangyong Tivoli Turbo Fighter را به مشتریان عرضه کرد. خودرو کراس اوور شهری سانگ یانگ تیوولی از اواخر دهه 90 شمسی به ایران وارد و حتی در داخل کشور مونتاژ شد و با وجود رقبایی مانند رنو کپچر و پژو 2008 توانست به موفقیت نسبی دست پیدا کند.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

رامک خودرو در ابتدا تیپ Elite تیوولی یعنی مدل قبل فیس لیفت آن را در ساوه مونتاژ و با تیپ آرمور به بازار ایران عرضه می‌کرد و بعدها تیپ سولار به عنوان دومین فیس لیفت تیوولی با چراغ‌ها و دی لایت‌های تغییر یافته، جلوپنجره باریک‌تر، سپر بازطراحی شده، مه‌شکن‌های دایره‌ای و خطوط جدید روی در موتور روانه بازار ایران شد.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

تیوولی توربو فایتر تیپ جدید این کراس اوور شهری کره‌ای است که مدتی پیش در ایران به فروش رسید. رامک خودرو قیمت 1 میلیارد و 150 میلیون تومان را برای این خودرو در نظر گرفت و در بازار آزاد نیز شاهد خرید و فروش آن با قیمت 1 میلیارد و 250 میلیون تا 1 میلیارد و 400 میلیون تومان هستیم.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

طراحی

در نمای پشتی تیوولی فایتر توربو، گرافیک جدید چراغ‌های عقب و اضافه شدن سه خط نئونی جلب توجه می‌کند. صندوق عقب برآمدگی بیشتری پیدا کرده و زیر سپر عقب نیز طراحی جدیدی پیدا کرده است.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

در جلوی این خودرو تغییرات کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دیده می‌شود. رینگ‌های جدید و نشان توربو روی در سمت شاگرد از دیگر تغییراتی است که در این مدل به چشم می‌خورند.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

اما قسمت محسوس‌تر تغییرات در داخل کابین خودرو اتفاق افتاده است. سانگ یانگ تغییرات اساسی را روی داشبورد تیوولی توربو فایتر اعمال کرده و حالا این بخش تقارن، نظم و ظاهر بهتری پیدا کرده است. دیگر خبری از جعبه کوچک روی داشبورد تیوولی آرمو در تیپ فایتر نیست و مانیتور 9 اینچی نیز به جای نمایشگر 7 اینچی در تیپ آرمور قرار گرفته است که از اندروید و زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

مشخصات و امکانات

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با پاشش مستقیم سوخت GDI بهره می‌برد که قدرت 161 تا 163 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید می‌کند. گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین نیروی تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند و سامانه چهار چرخ محرک در این خودرو وجود ندارد.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

تیوولی فایتر توربو از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سانروف، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر 9 اینچی لمسی مجهز به اندروید و زبان فارسی، تهویه الکتریکی دستی، آینه حساس به نور، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، تریم داخلی چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، آینه‌های تاشوی برقی و شارژر بی سیم تلفن همراه اشاره کرد.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

در ادامه می‌توانید جدول مشخصات کامل تیوولی توربو فایتر را مشاهده کنید و در پایان ویدیویی از این خودرو قرار گرفته که با مشاهده آن می‌توانید با طراحی بیرونی و داخلی تیوولی توربو بیشتر آشنا شوید.

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

جدول مشخصات سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

نام خودروتیوولی توربو تیپ فایتر
کشور سازندهکره جنوبی
سال عرضه2020
پیشرانه4 سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1497 سی‌سی توربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت موتور163 اسب بخار در 5500 در در دقیقه
حداکثر گشتاور280 نیوتن‌متر در 1500 دور در دقیقه
گیربکس6 سرعته اتوماتیک با فناوری آیسین
شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت9 ثانیه
حداکثر سرعت175 کیلومتر بر ساعت
وزن1335 کیلوگرم
ابعاد4225 در 1810 در 1613 میلی‌متر
فاصله بین دو محور2600 میلی‌متر
مصرف سوخت داخل شهری7.1 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت بیرون شهری5.1 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم مخزن سوخت50 لیتر
استاندارد آلایندگییورو 5
کیسه‌های هواکیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای برای جلو و عقب
سیستم مالتی مدیاصفحه نمایش 9 اینچی لمسی
سیستم‌های ترمز و پایداریABS/EBD/ESP/ESS/ARP/TCS/ASR/HAS/HBA/HDC/BSD
سایر تجهیزاتچراغ‌های LED در جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشوی برقی، رینگ‌های 18 اینچی، سنسور نور، سنسور باران، دوربین عقب، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 8 جهت، ورود بدون کلید، کروز کنترل، فرمان برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر بی سیم موبایل، آینه الکتروکرومیک حساس به نور، سنسور پارک جلو و عقب

سانگ یانگ تیوولی توربو فایتر

ویدیوی سانگ یانگ تیوولی توربو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*