تبلت LG G Pad II رسما معرفی شد

ال جی تبلت جی پد ۲ هشت اینچی خود را از طریق وب سایت رسمی این شرکت معرفی کرد.LG G Pad II 8.0 نسبت به مدل قبلی خود تغییرات اندکی داشته که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

G Pad II 8.0 همانند نسخه‌ی قبلی خود از نمایشگر IPS هشت اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ به همراه محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می برد؛ هم چنین گفتنی است چیپ‌ست قدیمی اسنپدراگون ۴۰۰ شامل پردازنده‌ی ۱.۲ گیگاهرتزی Cortex-A7 و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 305 همچنان در این محصول به کار گرفته شده اما حافظه‌ی رم آن به میزان ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و به ۱.۵ گیگابایت ارتقاء یافته است.

از طرفی حافظه‌ی داخلی این فبلت دوبرابر شده و با ۳۲ گیگابایت ظرفیت،‌ از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی‌ پشتیبانی کرده و تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است. ضمناً این گجت دارای یک قلم خازنی قابل جاسازی در دیوایس بوده و از شبکه‌های GSM ،۳G و LTE پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصه‌های G Pad II 8.0 می توان به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی،‌ باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری و اندروید لالی‌پاپ اشاره کرد.

lg-G-Pad-II-1

یکی از ویژگی های جدید در نسخه دوم تبلت جی پد ال جی وجود پورت USB 2.0 است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون واسطه موس،‌ کیبورد و فلش مموری را به دستگاه خود متصل نماید.

به گفته‌ی ال‌جی پشتیبانی کامل از مجموعه‌ی آفیس و وجود اپلیکیشن‌های Quick Memo، Knock Code و Qpair و دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی، از مزیت‌های نرم‌افزاری این تبلت به شمار می روند. بد نیست بدانید LG G Pad II 8.0 به زودی در کره عرضه خواهد شد و ممکن است همانند نسل پیش خود در بازارهای جهانی نیز توزیع شود.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*