گوشی شیائومی

لذت استفاده از اندروید 12 را در شیائومی ردمی نوت 7 پرو، پوکو F1 و دو گوشی دیگر با Paranoid تجربه کنید

با انتشار نسخه جدید کاستوم رام Paranoid، کاربران شیائومی می 8، می میکس 2 اس، ردمی نوت 7 پرو و پوکو F1 می‌توانند طعم استفاده از اندروید 12 را بچشند.

از Paranoid به عنوان یکی از کاستوم رام‌های محبوب اندروید یاد می‌شود. هر نسخه‌اش، دارای اسم منحصر به فردی است و  نسخه اندروید 12 آن، سفایر (Sapphire) نام دارد. این نسخه، از چند گوشی قدیمی‌تر شیائومی هم پشتیبانی می‌کند:

  • پوکو اف 1
  • شیائومی می 8
  • شیائومی می میکس 2 اس
  • ردمی نوت 7 پرو

هر چهار گوشی مورد اشاره، زمانی بسیار پرفروش بودند؛ زیرا به نسبت مشخصات فنی، قیمت مناسبی داشتند. کاستوم رام‌های مختلفی هم برای آن‌ها وجود داشت و تعجب‌آور نیست که تیم Paranoid Android، اندروید 12 سفایر را برای آن‌ها عرضه کرده است. البته فعلا فقط یک بیلد آلفا منتشر شده؛ ولی باید منتظر بیلدهای بیشتری در آینده باشیم.

کاستوم رام اندروید

ناگفته نماند که پوکو F1، شیائومی می 8 و شیائومی می میکس 2 اس، نخستین بار با MIUI 9 مبتنی بر اندروید اوریو وارد بازار شدند. حالا اما با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 کار می‌کنند. این یعنی سه آپدیت MIUI و دو آپدیت اندروید دریافت کرده‌اند؛ پس پشتیبانی نرم افزاری آن‌ها به پایان رسیده است و از این به بعد، شاید فقط آپدیت‌های امنیتی ضروری را دریافت کنند.

ردمی نوت 7 پرو اما با MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 عرضه شده بود و در حال حاضر، با MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 10 کار می‌کند. بنابراین تنها راه برای تجربه کردن اندروید 12 روی این گوشی‌ها، استفاده از کاستوم رام است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*