پوکو X4 پرو 5G

پوکو X4 پرو 5G نسبت به نسل قبل نا امید کننده است!

به زودی گوشی پوکو X4 پرو 5G وارد بازار خواهد شد. آنطور که از مشخصات به بیرون درز کرده آن مشخص است، Poco X4 Pro 5G ناامیدمان خواهد کرد!

پوکو X3 پرو سال گذشته عرضه شد که از نظر ایدئولوژیکی شبیه پوکوفون F1 است؛ سخت افزاری در حد گوشی‌های بالارده را با قیمتی مناسب ارائه می‌کند. این ویژگی اصلی گوشی پوکوفون است که باعث محبوبیت فوق‌العاده آن شد. اما ظاهراً جانشین آن، گوشی پوکو X4 پرو 5G ناامیدکننده است.

پیشتر گوشی Poco X4 Pro 5G گواهینامه‌های مختلفی را دریافت کرده و برخی از ویژگی‌هایش نیز تأیید شده است. نسخه بین‌المللی این گوشی با شماره مدل 2201116PG و نسخه هندی آن با شماره مدل 220116PI در دست توسعه است. از آنجا که شماره مدل این گوشی با گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو 5G شیائومی شباهت زیادی دارد، اینطور به نظر می‌رسد که نقاط مشترک این دو نیز با یکدیگر زیاد است. این یعنی پوکو ایکس ۴ پرو همان ردمی نوت ۱۱ خواهد بود.

اگر حدس ما درست باشد، این گوشی به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵، تا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X، تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 و باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت ۶۷ واتی مجهز خواهد بود. گوشی پوکو همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را درون یک حفره روی نمایشگر ارائه می‌کند و همینطور از یک حسگر اثر انگشت زیر صفحه، اسپیکرهای استریو و دوربین سه‌گانه پشتی ۱۰۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی را نیز در بر می‌گیرد.

به زودی جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد که شما را از آن‌ها مطلع خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*