پلتفرم های دیجیتال همراه اول

بازدید سخنگوی دولت از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول و تقدیر از تحول‌آفرینی این اپراتور

سخنگوی دولت طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد و از همراه اول بابت تحول‌آفرینی در این حوزه تقدیر کرد.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت عصر روز چهارشنبه 13 بهمن 1400 طی بازدید از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد. اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در جریان این بازدید بسترهای دیجیتال این اپراتور را معرفی کرد و در خصوص وضعیت فنی همراه اول و همچنین عملکرد پلتفرم‌های شاد، روبیکا و موتور جستجوی بومی ذره بین توضیحاتی را ارائه کرد.

جزئیات بازدید از پلتفرم های دیجیتال همراه اول

بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز طی این مراسم از همراه اول بابت ورود به حوزه بسترهای دیجیتال قدردانی کرد و گفت به مجموعه خوب همراه اول بابت اقدامات مناسبی که انجام داده خداقوت می‌گویم. این اپراتور در کنار وظیفه ذاتی خود در سایر حوزه‌های مرتبط به ویژه بسترهای دیجیتال حضور موفقی داشته است.

سخنگوی دولت در ادامه گفته‌های خود بیان کرد همراه اول در حوزه زیرساختی و سایر حوزه‌های ضروری در کشور اقدامات مناسبی را به انجام رسانده و به همین دلیل شایسته تقدیر است. بهادری جهرمی در پایان خاطرنشان کرد:

من به عنوان یک مخاطب می‌گویم کار بسیار قابل قبولی توسط همراه اول انجام شده و و این که با ترکیب جوان، فعال، نخبه و پویای کشورم این اقدامات تحول‌آفرین صورت پذیرفته، غرورآفرین و خوشحال‌کننده است و هر کسی که این اقدامات را ببیند حتما چنین حسی را خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*