تست مقاومت اوپو فایند N

تست مقاومت اوپو فایند N؛ یک گوشی منعطف و مقاوم

در ویدیو تست مقاومت اوپو فایند N میزان مقاومت این گوشی تاشو در مقابل خراشیدگی، ضربه و فشار زیاد بررسی شده است.

میزان مقاومت گوشی‌های تاشو طی دو سال اخیر افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است و نماینده کمپانی چینی اوپو نیز در این زمینه چیزی از رقبایش کم ندارد. در تست مقاومت اوپو فایند N با تیغه تیز کاتر، حرارت آتش و فشار زیاد به استقبال گوشی جدید اوپو رفته‌اند تا سرحد مقاومت آن در برابر صدمات فیزیکی مشخص شود. به نظر شما Oppo Find N از این تست سربلند بیرون می‌آید؟

وقتی به فایند N نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید که اوپو از سری گلکسی زد فولد سامسونگ کپی‌برداری کرده است؛ اما وقتی این دو را در کنار هم قرار دهید، متوجه می‌شوید که اینگونه نیست. درست است که فایند ان ظاهری تاشو به شکل کتاب دارد، ولی نسبت تصویر نمایشگر از آن محصولی متفاوت نسبت به گوشی سامسونگ ساخته است.

این گوشی به شکل محسوسی کوتاه‌تر و عریض‌تر از رقیب کره‌ای خود است و همین نیز باعث می‌شود که نمایشگر بیرونی برای هر کاری بهتر باشد. مثلا شما فضای بیشتری برای ویدیو‌ها خواهید داشت و تجره تایپ کردن نیز کمتر فشرده خواهد بود. همچنین منظره‌یاب دوربین برای گرفتن سلفی یا ولاگ با دوربین اصلی مناسب‌تر است و اینکه راحت‌تر می‌توانید به گوشه‌های بالایی نمایشگر دسترسی داشته باشید یا از گوشی با یک دست استفاده کنید.

علاوه بر این‌ها کوتاه‌تر بودن باعث شده که گوشی تاشو اوپو دستگاه جمع و جورتری باشد؛ زیرا مساحت سطح آن حتی از آيفون ۱۳ مینی نیز کمتر است. هرچند که ضخامت آن در حالت بسته به حدی است که انگار دو آيفون مینی را روی هم گذاشته‌اید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*