موتو جی استایلوس

موتورولا موتو جی استایلوس 2022 با مشخصات مناسب و قیمت وسوسه کننده، معرفی شد

موتورولا موتو جی استایلوس 2022 با طراحی زیبا رونمایی شد. گوشی جدید Moto G Stylus مشخصات خوبی دارد و از همه مهمتر با قیمت جذابی ارائه شده است.

نسل سوم موتو جی استایلوس از راه رسیده و به همراه خود بهبودهای جالبی را نسبت به نسل قبل به ارمغان آورده است. نمایشگر Moto G Stylus 2022 حالا از رفرش ریت ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در حفره مرکزی خود جا داده است.

موتورولا موتو جی استایلوس 2022 با پیشرفت‌های قابل توجه از راه رسید

این نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع LCD است و رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را به کاربر ارائه می‌دهد. البته شاخصه اصلی این گوشی قلم استایلوسی است که در بدنه قرار دارد. این قلم قطعا در حد S Pen سامسونگ نیست، ولی می‌تواند برای یادداشت‌ برداری و یا کشیدن یک طرح کلی در مواقعی که عجله دارید، مفید واقع شود.

در بدنه پشتی موتو جی استایلوس جدید دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دیده می‌شود و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض/ماکرو و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق نیز آن را همراهی می‌کنند. در بدنه سمت راست نیز شاهد حضور حسگر اثر انگشت هستیم.

موتورولا تصمیم گرفته است هدایت گوشی را به تراشه مدیاتک هلیو G88 بسپارد و برای کمک به تراشه نیز ۶ گیگ رم در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته ۲ گیگ بیشتر است. گوشی جدید همچنین به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نمونه ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبل داشته است.

موتو جی استایلوس

در بخش نرم‌افزاری شاهد حضور اندروید 11 به همراه رابط کاربری My UX موتورولا هستیم. موتو جی استایلوس 2022 در دو رنگ آبی و رز متالیک و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی از ۱۷ بهمن ماه وارد بازار آمریکا خواهد شد. موتورولا برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*