تست خطرناک آکورا MDX

تماشا کنید: وقتی راننده دیوانه‌ی آکورا MDX، اتومبیلش را با اسکیت اشتباه می‌گیرد

پیست اسکی معمولا محل بازی کودکان است اما مالک یک آکورا MDX تصمیم گرفته خودرو خود را در این پیست تست کند. برای دیدن این حرکات خطرناک، همراه ما باشید.

خودرو شاسی بلند خانوادگی آکورا MDX یک ژاپنی شایسته و راحت است. اکثر خریداران آن انتظار دارند MDX را در پارکینگ و خیابان‌ها ببینید و پیست اسکیت اصلا جزو گزینه‌های آن‌ها نیست. اما یکی از مالکین این خودرو تصمیم گرفته تا با وسیله نقلیه خود، سری به پیست اسکیت Memorial در کلرادو بزند.

تست خطرناک آکورا MDX در زمین اسکیت

تست خطرناک آکورا MDX

آکورا MDX اصلا برای آفرود سخت طراحی نشده و زاویه ورود و خروج خوبی ندارد. همچنین در اولین لحظه ورود به پیست، به وضوح شاهد سه لنگ شدن آن هستیم. این موضوع باز هم توانایی آفرود سنگین آن را زیر سوال می‌برد. هدف راننده‌ی ناشناس از انجام این تست هنوز مشخص نشده. او علاوه بر خسارت مالی زیادی که به خودرو خود وارد کرده، جان کودکان حاضر در پیست را هم به خطر انداخته.

تست خطرناک آکورا MDX

به گفته عابرین او حتی از کمربند ایمنی هم استفاده نکرده بود.

میزان خسارت وارد شده به خودرو

تست خطرناک آکورا MDX

با محاسباتی کوتاه می‌توانیم به این نتیجه برسیم که او طی این تست احمقانه، چیزی بیش از 8 هزار دلار به خودرو 50 هزار دلاری خود آسیب وارد کرده. آسیب‌های احتمالی، شامل صدمه شدید به سیستم تعلیق، سپر جلو و عقب، گیربکس، سینی کف و سیستم اگزوز خودرو می‌شود. همچنین طبق گزارشات سایت‌های خبری، این راننده به علت شکایت والدین آن محله، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید فیلم کوتاهی از حرکات خطرناک این راننده‌ دیوانه را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*