خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

هجوم نهنگ ها برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو ؛ انفجار شیبا در راه است؟

خرید دسته جمعی نهنگ های بازار ارز دیجیتال همواره می‌تواند نشانه خوبی باشد، اما هجوم نهنگ ها برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو چه پیامدی دارد؟

گفته می‌شود که نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال در حال خرید میم کوین شیبا اینو هستند، اما آیا این سیگنالی برای خرید این میم کوین است؟ بر اساس آنچه ردیاب Etherscan رصد کرده است، نهنگ‌های بازار کریپتوکارنسی طی ساعت‌های اخیر تعداد زیادی از رمز ارز شیبا اینو را خریداری کرده‌اند.

تاثیر هجوم نهنگ ها برای خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

طبق داده‌هایی که اتراسکن منتشر کرده، چهار تراکنش از سوی چهار نهنگ بزرگ منجر به رد و بدل شدن حدود 63 میلیارد توکن شیبا شده و هر یک از این تراکنش‌ها به کیف پول‌های جداگانه رفته است. اما آیا زمان خرید دومین ارز دیجیتال بازار فرا رسیده و نهنگ‌ها چیزی می‌دانند که ما نمی‌دانیم؟

بر اساس جدولی که در زیر خواهد آمد، اولین تراکنش یکی از این نهنگ‌ها حدود 6,114,330,557 SHIB را خریداری کرده و مورد دوم با خرید 1,087,650,366 SHIB در جایگاه دوم ایستاده است. دو نهنگ دیگر به تنهایی حدود 28 میلیارد از این میم کوین را خریداری نموده‌اند، یعنی جمعا 56 میلیارد توکن.

خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

جالب اینجاست که اتراسکن، آدرس یکی از این نهنگ‌ها را درج کرده که عبارت است از (0x0000006daea1723962647b7e189d311d757fb793). این مرجع می‌گوید که یکی از این نهنگ‌ها بازارسازی است که برای تامین نقدینگی شرکای خود اقدام به خرید چنین حجمی از شیبا اینو کرده است. کیف پول دیگر نیز حدود 28 میلیارد از KuCoin خریده است.

اما آیا خرید نهنگ‌ها در چنین شرایطی نشانه ورود به بازار و موقعیت خرید است یا خیر؟ نظر شما در این باره چیست؟ نظرات خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*