خودروهای کلاسیک آمریکایی

تماشا کنید؛ رژه خودروهای کلاسیک در سنفرانسیکو، دوران شکوه خودروسازی آمریکا

سال‌های 1960 تا 1990 میلادی، جزو درخشان‌ترین روزهای کشور آمریکا بودند. اما بیایید به وضعیت خودروهای کلاسیک آن دهه‌ها نگاهی بیندازیم. در ادامه قصد داریم یکی از زیباترین فیلم‌های بازسازی شده از آن دوران را ببینیم.

همه ما فیلم‌های زیادی از روزهای طلایی کالیفرنیا در سال‌های اوایل دهه 60 میلادی را دیده‌ایم. شاید بعضی از شما هم در آن دوران زندگی کرده بودید و یا حتی آن روزها را به یاد داشته باشید. هرچند که امروزه می‌توانیم تصاویر و فیلم‌ها را با بالاترین کیفیت داشته باشیم اما 60 سال قبل خبری از این موارد نبود.

دهه طلایی خودروهای کلاسیک آمریکایی

اخیرا ناس (NASS)، یوتیوبر مشهور آمریکایی در یکی از ویدیوهای خود، فیلمی قدیمی از خیابان‌های سانفرانسیسکو را بازسازی کرده. کانال یوتیوب او مملو از ویدئوهای بازسازی شده و با کیفیت از شهرهای زیبا و بزرگ آمریکا است. دیدن کلیپ‌های او شاید دست کمی از سفر در زمان را نداشته باشد.

آرامش خیابان‌های دهه 60 میلادی کالیفرنیا واقعا اعجاب انگیز است. هیچ راننده‌ای را نمی‌توانید با حالت خشن پیدا کنید. در این ویدئو می‌توانید یک فورد موستانگ سبز را ببینید که در خیابان‌های پرشیب کالیفرنیا، پشت سر دوج چارجر مدل 1950 قرار دارد. اگر کمی دقت کنید حتی می‌توانید کوروت C1 را در گوشه تصویر مشاهده کنید. تمامی اسامی بالا از بهترین خودروهای کلاسیک آن دوران بودند.

خودروهای کلاسیک آمریکایی

تصویری از سانفراسیسکو در دهه 60 میلادی

این کلیپ، حال و هوای بلوار Wilshire سانفرانسیسکو و محله‌ معروف Miracle Mile را تداعی می‌کند. امروزه موزه‌های زیادی را می‌توانید در این منطقه پیدا کنید. موزه خودرو معروف پترسن (Petersen)، که در آن زمان فقط یک نمایشگاه خودرو کوچک بود هم در این فیلم قابل مشاهده است. به طور کلی این بلوار سابقه تاریخی بسیار مشهوری دارد و اکثر فروشگاه‌های معروف سعی می‌کردند جایگاه خود را در آن پیدا کنند. در ادامه می‌توانید این ویدئو چشم نواز را تماشا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*