جنسیس G90

نگاهی به سدان لوکس جنسیس G90 ؛ هتل متحرک کره ای با محورهای کشیده + فیلم

جنسیس G90 به عنوان سدان پرچمدار این برند لوکس کره‌ای در ماه دسامبر سال 2021 میلادی معرفی شد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از بررسی نسخه کشیده این خودرو را مشاهده کنید.

برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس در دسامبر سال 2021 از G90 به عنوان سدان پرچمدار لوکس خود پرده برداشت و اکنون ویدیویی از بررسی مدل کشیده آن منتشر شده که در آن تمام جزئیات طراحی این سدان لوکس به نمایش درآمده است. جنسیس G90 مدل 2023 در نسخه استاندارد نیز از طول بسیار زیادی بهره می‌برد، اما جنسیس با عرضه مدل کشیده آن باعث شده تا سرنشینان در عقب کابین از فضای بسیار زیادی برخوردار شوند. از این رو این خودرو برای آن دسته از مشتریانی که راننده شخصی دارند و همواره در صندلی‌های عقب می‌نشینند، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

جنسیس G90

جنسیس G90 در مدل جدید نسبت به قبل از کابینی لوکس‌تر و مدرن‌تر بهره می‌برد. از ویژگی‌های برجسته کابین این سدان لوکس کره‌ای می‌توان به غربیلک فرمان دو پره، نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی 12.3 اینچی اشاره کرد. همچنین سدان پرچمدار جنسیس اکنون از یک نمایشگر جدید با دکمه‌های لمسی خازنی ویژه کنترل سیستم تهویه نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، روی کنسول مرکزی یک انتخاب‌گر دنده کریستالی به چشم می‌خورد که به مدل استفاده شده در شاسی بلند برقی GV60 شباهت زیادی دارد.

جنسیس G90

جنسیس G90 برای سرنشینان عقب به ویژه در مدل کشیده فضای لوکس و جاداری را ارائه می‌دهد. در این بخش برای سرنشینان صندلی‌های زیر پایی برقی در نظر گرفته شده است. همچنین سرنشینان به دو نمایشگر که پشت صندلی‌های جلو نصب شده و یک نمایشگر لمسی 8 اینچی میان صندلی‌های عقب دسترسی خواهند داشت که با این نمایشگر می‌توان تنظیمات مربوط به پرده‌ها، نورپردازی، سیستم تهویه و صندلی‌ها را انجام داد.

جنسیس G90

این سدان لوکس کره‌ای در بخش فنی از یک موتور 3.5 لیتری V6 بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 375 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت تولیدی از این پیشرانه به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

ویدیوی بررسی لوکس جنسیس G90

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. زنده باد کره جنوبی،هد تکنولوژی دنیا

  2. سلام داداش یک فیلمی تو یوتیوب هست که ۲۱ دقیقه ای کامل هر ۳ مدل جنسیس رو بررسی میکنه اون رو بزاری ممنون میشم