شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲

شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ در گیک بنچ مشاهده شد؛ چیزی عوض نشده است!

به زودی گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. Redmi 10 2022 گوشی میان‌رده جدید کمپانی شیائومی است و با قیمت اقتصادی عرضه می‌شود.

شیائومی خودش را آماده عرضه مجدد گوشی ردمی ۱۰ به بازار می‌کند؛ هرچند ما مطمئن نیستیم نسخه ۲۰۲۲ آن تغییری نسبت به مدل قبلی کرده باشد. چند ماه پیش اطلاعات تأیید نشده‌ای منتشر شد که به پیکربندی دوربین مشابه شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ با مدل قبلی آن یعنی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید اشاره داشت.

ظاهراً این گوشی از همان تراشه Helio G88 که در زیر قاب مدل ۲۰۲۱ خود وجود داشت، بهره می‌برد. امتیازهای بنچمارک این گوشی تأیید می‌کنند که هم در آزمون‌های تک هسته‌ای و هم چند هسته‌ای چند امتیاز بیشتر از نسل قبلی کسب کرده است.

شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲

این گوشی همچنان اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند؛ اگرچه بنچمارک منتشر شده تأیید نکرده است که رابط کاربری MIUI 13 نصب شده روی این گوشی بر پایه اندروید ۱۱ است یا اندروید ۱۲. همچنین ظرفیت رم این مدل هم ۴ گیگابایت است که پیشرفتی در آن نسبت به نسخه اصلی نمی‌بینیم.

گواهی EU که چند ماه پیش توسط این گوشی کسب شده بود، به باتری ۴،۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن و حضور یک شارژر ۲۲.۵ وات در داخل جعبه‌اش اشاره دارد. و در حالی که نسخه قبلی از توان ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کرد، انتظار می‌رود مدل سال ۲۰۲۲ آن هم از همین توان برخوردار باشد. به خاطر داشته باشید که معمولاً شیائومی از شارژر نسبتاً قوی‌تری در داخل جعبه گوشی‌هایش استفاده می‌کند.

ما به زودی اطلاعات بیشتری از مدل ۲۰۲۲ گوشی Redmi 10 کسب خواهیم کرد و شما را در جریان آن خواهیم گذاشت. به نظر می‌رسید شیائومی این گوشی را ژانویه گذشته معرفی کند ولی این اتفاق رخ نداد. حالا ماه فوریه شده و منتظریم این گوشی به زودی رونمایی شود.

علاوه بر این، گوشی ردمی 10A نیز در بنچمارک Geekbench رویت شده که به زودی با چیپست Helio G25 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*