مصرف انرژی

همراه اول با فیچر BTS Power Saving مصرف انرژی در تهران را کاهش می‌دهد

اپراتور همراه اول فیچر BTS Power Saving را برای کاهش مصرف انرژی در سایت‌های شهر تهران خریداری و فعال‌سازی کرد.

اپراتور همراه اول در راستای کاهش مصرف انرژی برای سایت‌های شهر تهران فیچر BTS Power Saving را خریداری و فعال‌سازی کرد. این فیجر می‌تواند TRXهایی که در ساعات کم ترافیک شبکه روی آن بار ترافیکی وجود ندارد را خاموش کند که نتیجه آن کاهش مصرف برق سایت‌ها خواهد بود.

جزئیات اقدام همراه اول برای کاهش مصرف انرژی

خرید و فعال‌سازی این فیچر توسط همراه اول یک نوع سرمایه‌گذاری پایدار برای کاهش مصرف برق محسوب می‌شود. همچنین این اقدام همراه اول در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی بوده و نتیجه آن نیز حفاظت از محیط زیست در مقابل افزایش آلاینده‌ها و انتشار گازهای گلخانه‌ای خواهد بود.

در واقع قسمت زیادی از برق مصرفی در جهان و ایران توسط سوخت‌های فسیلی و تجدیدناپذیر تامین می‌شود که البته مصرف این سوخت‌ها طی سال‌های گذشته رویدادهای مخربی در محیط زیست را به همراه داشته است. در همین راستا بسیاری از دانشمندان و فعالان محیط زیست سخت در تلاشند تا راهکارهای مدیریت مصرف برق را در راستای حفاظت از زیست بوم‌های طبیعی در بخش‌های مختلف به اجرا برسانند.

استفاده از فیچر BTS Power Saving یکی از راهکارهای عملیاتی شده اپراتور همراه اول برای کاهش و مدیریت مصرف انرژی محسوب می‌شود. در واقع این اقدام همراه اول مصرف انرژی در تکنولوژی 2G سایت‌های این اپراتور در تهران را به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*