ردمی k50 پرو

تصاویر جدید، طراحی شیائومی ردمی K50 پرو را لو داد

شرکت شیائومی به زودی گوشی‌های سری ردمی K50 را معرفی خواهد کرد. حالا پیش از معرفی این سری قدرتمند، تصاویر رندر شده‌ای از گوشی ردمی K50 پرو به همراه قاب‌های محافظش منتشر شده است.

پس از پایان تعطیلات سال نوی چینی، شرکت‌های این کشور دوباره فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. شیائومی نیز مانند دیگر شرکت‌ها، آماده معرفی محصولات جدیدش می‌شود که یکی از آن‌ها، گوشی‌های سری ردمی K50 است. شیائومی گوشی‌های این سری را حداکثر تا بیست روز آینده معرفی خواهد کرد و حالا پیش از معرفی رسمی، تصاویری از نسخه پرو سری ردمی K50 افشا شده است.

طراحی گوشی ردمی K50 پرو

چندی پیش تصاویر رندر شده‌ای از گوشی ردمی K50 پرو منتشر شده بود. این تصاویر منبع قابل اعتمادی نداشتند اما طراحی جذابی را نشان می‌دادند. اما حالا تصاویری واقعی از قاب محافظ گوشی‌های این سری منتشر شده که تصاویر رندر شده فاش شده را نیز تایید می‌کنند.

قاب محافظ گوشی ردمی

 

اگر تصاویر منتشر شده از قاب‌ها و رندرهای افشا شده را با دقت مقایسه کنیم، می‌بینیم گوشی ردمی K50 پرو در مقایسه با نسخه معمولی این سری، تفاوت ظاهری چندانی نخواهد داشت. البته ماژول دوربین نسخه پرو کمی بزرگ‌تر خواهد بود.

قیمت سری ردمی کا 50 شیائومی

اطلاعات فاش شده درباره سری ردمی کا 50 اگر درست باشند، با یکی از قدرتمندترین گوشی‌های امسال شیائومی طرف خواهیم بود. گفته می‌شود شرکت سازنده در نسخه پایه سری ردمی K50 شیائومی، از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 870 استفاده خواهد کرد. با وجود این تراشه قدرتمند، این گوشی شیائومی تنها چیزی حدود 314 دلار قیمت خواهند داشت.

ردمی کی 50 شیائومی

گوشی ردمی K50 پرو شیائومی نیز به تراشه دایمنسیتی 8000 مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد قیمت حدودی این گوشی بالارده، 424 دلار خواهد بود. شیائومی یک نسخه پرو پلاس نیز از این سری معرفی خواهد کرد که به تراشه دایمنسیتی 9000 مجهز می‌شود و با قیمت پایه حدودی 518 دلار روانه بازار می‌شود. اما این مدل هم گران‌ترین نسخه سری ردمی کا 50 نیست و ردمی K50 گیمینگ ادیشن که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز است با قیمت پایه 550 دلار راهی بازار خواهد شد.

به زودی اطلاعات بیشتری از این سری قدرتمند گوشی‌های ردمی شیائومی منتشر خواهد شد که می‌توانید از طریق وب سایت و حساب‌های گجت نیوز در شبکه‌های اجتماعی از آن‌ها مطلع شوید. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*