نوآوری گوشی های گلکسی

10 نوآوری بزرگ در تاریخ گوشی های گلکسی سامسونگ

گوشی های گلکسی سامسونگ راه زیادی را برای رسیدن به جایگاه فعلی آمده‌اند. با گجت نیوز همراه باشید تا به 10 نوآوری گوشی های گلکسی سامسونگ بپردازیم.

بالاخره سری گلکسی S22 رونمایی شد و سامسونگ نیز زمان را مناسب دید تا به دستاوردهای گذشته سری گوشی‌های محبوب خود بپردازد. این شرکت لیستی از بزرگترین نوآوری های سری گوشی های گلکسی در بیش از یک دهه گذشته را آماده کرده است.

دستاوردها و نوآوری های گوشی های گلکسی سامسونگ

نوآوری گوشی های گلکسی

همه چیز از سامسونگ گلکسی S در سال 2010 شروع شد. این مدل اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر امولد بود و سامسونگ نیز تلاش کرد تا نمایشگر‌های خود را با افزایش انداره، بیشتر کردن تعداد پیکسل و بالا بردن رفرش ریت هر روز بهتر از گذشته کند. سپس نوبت به اولین عضو سری گلکسی نوت رسید تا با نمایشگر ۵.۳ اینچی امولد خود و پشتیبانی از S Pen داخلی مرزها را جا‌به‌جا کرد.

نوآوری گوشی های گلکسی

سامسونگ گلکسی نوت 10

نسل اول قلم S Pen از ۲۵۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کرد و توانست کارایی و طراحی با گوشي‌های موبایل را وارد یک سطح دیگر کند. گلکسی اس 22 اولترا نیز از جدیدترین نسل از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و می‌خواهد راهی که توسط گلکسی نوت آغاز شد را ادامه دهد.

سپس سامسونگ در سال ۲۰۱۳ از Knox در کنار گلکسی نوت 3 رونمایی کرد. ناکس سیستم امنیتی و مدیریتی اختصاصی سامسونگ بود که دستگاه‌های گلکسی را در برابر بد‌افزار‌ها و دسترسی‌های غیر مجاز محافظ می‌کرد. کاربران همچنین می‌توانستند با استفاده از این سیستم داده‌های خود را رمزنگاری کنند.

نوآوری گوشی های گلکسی

سال ۲۰۱۴ شاهد رونمایی از اولین گوشی گلکسی با گواهی IP بودیم. گلکسی S5 توانسته بود گواهی IP67 را به دست آورد که نشان می‌داد این گوشی می‌تواند در برابر برخورد اتفاقی با قطرات آب مقاومت کند. از آن زمان تاکنون سامسونگ گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S را با گواهی IP68 عرضه کرده است و حتی شاهد گواهی IP در برخی از گوشی‌های میان رده سری گلکسی A هستیم.

نوآوری گوشی های گلکسی

سامسونگ گلکسی S7

از دیگر نوآوری های استفاده شده در سری گلکسی سامسونگ می‌توان به سرویس سامسونگ Pay، حسگر Dual Pixel در سری گلکسی S7، رابط کاربری One UI، گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد، پاک کردن اشیاء ناخواسته از تصاویر با استفاده از پاک‌کن جادویی و ساخت دستگاه‌های گلکسی با استفاده از مواد بازیافتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*