رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ؛ تمام مدل ها، تمام رنگ ها

با معرفی رسمی خانواده سامسونگ Galaxy S22، وقت آن رسیده که به رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ نگاهی بیندازیم.

شرکت سامسونگ بالاخره با رونمایی رسمی از سری گلکسی S22، پرچمدارهای بعدی خودش را معرفی کرد. در این سری شاهد امکانات سری نوت در گلکسی S22 Ultra بودیم و دیدیم که گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس چقدر خوب درخشیدند.

پرچمداران جدید سامسونگ، قسمت زیادی از این درخشش و زیبایی را مدیون رنگ‌های خیره کننده مهندسان این شرکت هستند. 5 رنگ اصلی در رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ وجود دارد که در ادامه حسابی راجع به آن‌ها صحبت خواهیم کرد. سیاه فانتوم (Phantom Black)، سفید فانتوم (Phantom White)، بورگوندی (Burgundy)، سبز و پینک گلد (Pink Gold) در این رنگ بندی دیده می‌شوند. البته فعلا تمام این رنگ‌ها برای تمام مدل‌های سری گلکسی اس 22 سامسونگ در دسترس نیستند. همچنین ممکن است در بعضی از کشورها، شاهد برخی از رنگ‌های یاد شده نباشیم.

اما این‌ها تمام رنگ‌هایی هستند که قرار است زیبایی دوچندانی را به پرچمداران سال 2022 سامسونگ بیاورند.

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ‌ های سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

بیایید کار خود را با قوی‌ترین عضو این خانواده یعنی Galaxy S22 Ultra شروع کنیم. این گوشی قدرتمند در 4 رنگ عرضه خواهد شد و همانطور که می‌بینید، قلم S Pen هم با رنگ آن هماهنگی دارد.

سیاه فانتوم

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ مشکی در گوشی‌های هوشمند، همیشه بالاترین طرفداران را دارد. سامسونگ هم طبق نظرسنجی‌های آنلاینی که برگزار کرده بود، بارها درستی این جمله را نشان داده. همانطور که گفتیم اس 22 اولترا پرقدرت‌ترین عضو سری اس 22 است و رنگ سیاه، آن را به یک هیولای زیبای وحشی تبدیل می‌کند. در پنل پشتی شاهد رنگ سیاه مات هستیم که تضاد زیبایی با فریم مشکی براق ایجاد کرده.

سفید فانتوم

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

امکان ندارد که رنگ سیاه را بدون رقیب خود یعنی رنگ سفید ببینیم. سفید فانتوم ظاهری مظلوم‌تر را به وجود آورده و به وضوح می‌تواند برآمدگی دوربین‌های اس 22 اولترا را در آن مشاهده کنید. همچنین در این رنگ بندی، فریم گوشی با رنگ نقره‌ای عرضه خواهد شد.

بورگوندی

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

اگر از طرفداران رنگ صورتی هستید، در خبری بد باید به شما اعلام کنیم که فعلا نمی‌توانید این رنگ را روی گلکسی اس 22 اولترا، اس 22 و اس 22 پلاس، داشته باشید. شاید نزدیک‌ترین طیف رنگی که بتواند شما را راضی کند، بورگوندی باشد. این رنگ تقریبا در طیف رنگ رز قرار دارد و می‌تواند در هماهنگی با فریم صورتی، ترکیب بسیار زیبایی را بوجود آورد.

سبز

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ سبز به طرز عجیبی همیشه طرفداران خود را داشته است. شاید به خاطر همین تفاوت است که سفارش‌های گوشی‌های سبز زیادی، در نمایندگی‌های سامسونگ ثبت شده باشد. به هر حال بعضی از انسان‌ها طالب تفاوت هستند. فریم اس 22 اولترا در طیف رنگ پایین‌تری از سبز بدنه قرار دارد و هماهنگی زیبایی را بوجود آورده.

رنگ‌ های سفارشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

اگر نتوانستید رنگ مورد علاقه خود را از میان گزینه‌های بالا پیدا کنید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید رنگ‌های دیگری را هم داشته باشید. البته این کار فقط با سفارش مستقیم از فروشگاه آنلاین سامسونگ ممکن است. در ادامه می‌توانید رنگ‌های خاص گلکسی اس 22 اولترا را ببینید.

گرافیت (Graphite)

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ گرافیتی خاکستری، به شدت به ترند این روزهای بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شده و شاید چشم نواز تر از سیاه فانتوم باشد و ظاهری سبک‌تر را جلوه بدهد. این گزینه در کنار فریم مشکی براق، قرار است ظاهری بسیار جذاب را به گوشی شما بیاورد.

قرمز

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

شاید اسم قرمز برای این رنگ کمی بدون حس و حال باشد اما به هر حال فروشگاه آنلاین سامسونگ فقط به همین اندازه اکتفا کرده. شما با سفارش رنگ قرمز اختصاصی، می‌‌توانید از فریم مشکی براق بهره‌ مند شوید. مطمئنا Galaxy S22 Ultra در کنار قاب قرمز و فریم مشکی، چند برابر جذاب‌تر خواهد بود.

آبی آسمانی

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

سامسونگ روزگاری به رنگ‌های آبی اختصاصی خود شهرت داشته اما اخیرا این رنگ‌ بندی‌ها را روی محصولات Samsung نمی‌دیدم. به هر حال رنگ آبی آسمانی قرار است با فریم مشکی، تضاد زیبایی از آرامش و تیرگی را ایجاد کند.

رنگ‌ های سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس قرار است با صفحه نمایش کوچکتری به بازار بیاید و همچنین قیمت کمتری دارد و مقرون به صرفه‌تر است. گلکسی اس 22 حتی کوچک‌تر از نسخه پلاس می‌باشد ولی این دو نسخه در رنگ‌ بندی‌، هیچ فرقی نخواهند داشت.

سیاه فانتوم

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

باز هم رنگ سیاه فانتوم را در نسخه‌های ضعیف‌تر سری گلکسی اس 22 می‌بینیم. رنگ سیاه به طور طبیعی، برجستگی‌های دوربین را کمتر نشان می‌دهد ولی هماهنگی کسل کننده‌ای در ترکیب با فریم مشکی براق به وجود می‌آورد. این رنگ تفاوت‌های اندکی با نسل قبلی یعنی S21 دارد و به طور کامل، لبه‌های دوربین را پوشش نمی‌دهد.

فانتوم سفید

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ فانتوم سفید، دوربین‌های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس را مثل چشم‌های قورباغه برجسته می‌کند. اما باز هم می‌توانیم از زیبایی فریم نقره‌ای براق لذت ببریم.

پینک گلد (Pink Gold)

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

شاید نتوانید خود رنگ صورتی را در رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ مشاهده کنیم ولی طبیعتا طیف‌های مختلفی از این رنگ وجود دارد. پینک گلد به وضوح حس گرما را به گوشی شما می‌آورد و بهتر از آن، فریم طلایی را هم به همراه دارد. شاید این رنگ بیشتر شبیه به رز گلد باشد اما سامسونگ ترجیح داده که از نام دیگری استفاده کند.

سبز

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

دوباره رنگ سبز را در خانواده سامسونگ می‌بینیم که به سلطه‌ی سفید و سیاه پایان داده. البته این رنگ واقعا متفاوت است و می‌تواند شما را به کانون توجه تبدیل کند.

رنگ‌ های سفارشی سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس

شاید سامسونگ رنگ مورد علاقه شما را در نسخه‌های تولید انبوه نداشته باشد اما این پایان ماجرا نیست. شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را برای دو گوشی گلکسی S22 و +S22، از طریق 4 رنگ سفارشی فروشگاه آنلاین سامسونگ انتخاب کنید.

کرم

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ کرم در لبه‌ تیغ منتقدان قرار دارد و اصلا نمی‌توانید در مورد خوب یا بد بودن آن به نتیجه مشخصی برسید. برای برخی از کاربران، این رنگ کمی مشمئز کننده است در حالی که برخی دیگر عاشق آن هستند.

آبی آسمانی

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

ترکیب آبی آسمانی و فریم نقره‌ای در کنار ابعاد کوچک S22 و +S22، حالت بسیار آرامیش بخشی را برای شما به وجود خواهند آورد.

گرافیت

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

رنگ گرافیتی، شاید زیباترین گزینه‌ برای قاب گوشی شما باشد. این در حالی است که فریم مشکی براق هم با این رنگ عرضه می‌شود. شاید زیاد به این نکته توجه نکنید اما دوربین‌های این دو گوشی در نسخه‌ گرافیتی، واقعا چهره‌ای بدون برجستگی و صافی پیدا کرده‌اند.

بنفش ویولت (Violet)

رنگ بندی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

 

یکی دیگر از رنگ‌های خاص این خانواده، رنگ اختصاصی بنفش است که با فریم طلایی رونمایی شد. این ترکیب رنگ شاید شما را به یاد نسخه بنفش گلکسی S21 بیندازد اما طیف بنفش S22 کمی متفاوت خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*