شورلت بلیزر 2023

شورلت بلیزر 2023 هیچ شباهتی با آنچه در ایران داریم ندارد، اما همچنان زیباست

شورلت بلیزر 2023 فیس لیفت معرفی شد. این خودرو در مدل فیس لیفت از ظاهری جذاب‌تر و تکنولوژی‌های بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند آمریکایی آشنا می‌شویم.

شورلت بلیزر 2023 به همراه تغییراتی در بخش ظاهری و کابین معرفی شد. شورلت برای مدل 2023 بلیزر در بخش ظاهری تغییرات جزئی را در نظر گرفته است و به همین دلیل تفاوت چندانی نسبت به گذشته به چشم نمی‌خورد، اما همین تغییرات اندک نیز توانستند مدل 2023 این کراس اوور را نسبت به قبل جذاب‌تر کنند.

مشخصات شورلت بلیزر 2023 فیس لیفت

شورلت بلیزر 2023

در نمای جلو این خودرو چراغ‌های دو بخشی همانند قبل دیده می‌شوند، اما اکنون طراحی آنها دستخوش تغییراتی شده تا نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر برسند. در بخش عقب نیز تغییرات اندکی صورت گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به به‌روزرسانی گرافیک چراغ‌ها اشاره کرد. همچنین شورلت بلیزر فیس لیفت اکنون با رینگ‌های 18، 20 و 21 اینچی نیز به بازار عرضه خواهد شد.

شورلت بلیزر 2023

شورلت بلیزر 2023 اکنون در تمام تیپ‌ها از یک نمایشگر 10 اینچی بزرگ‌تر از قبل به شکل استاندارد بهره می‌برد که آن را باید مهم‌ترین به‌روزرسانی کابین این خودرو دانست. همچنین مشتریان اکنون می‌توانند شارژر بی‌سیم را برای تمام تیپ‌ها سفارش دهند که البته این قابلیت در تیپ‌های RS و پریمر به شکل استاندارد ارائه شده است، اما مشتریان تیپ‌های پایین‌تر ۲LT و ۳LT باید برای آن جداگانه هزینه کنند. همچنین این خودرو از اینترنت ۴G وای فای نیز بهره می‌برد.

شورلت بلیزر 2023

این خودروساز آمریکایی سیستم‌های کمک‌راننده را در تیپ‌های پایین‌تر بلیزر افزایش داده است؛ مثلا تمام تیپ‌های پایین ۲LT و ۳LT نیز اکنون از کروز کنترل تطبیقی بهره می‌برند. همچنین تمام تیپ‌ها به شکل استاندارد به پکیج Safety Assist شورلت مجهز خواهند بود که مواردی چون نوربالای خودکار، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، ترمز عابر پیاده، هشدار برخورد جلو و ترمز اضطراری خودکار را شامل می‌شود.

شورلت بلیزر 2023

شورلت بلیزر 2023 در بخش فنی تغییراتی را تجربه نکرده است. از این رو مشتریان همانند قبل می‌توانند آن را با دو پیشرانه مختلف خریداری کنند. پیشرانه پایه از نوع 2 لیتری 4 سیلندر توربو بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 228 اسب بخار را به تولید برساند و پیشرانه دوم از نوع 3.6 لیتری V6 تنفس طبیعی بوده که قدرتی برابر با 308 اسب بخار را به تولید می‌کند. یک گیربکس 9 سرعت اتوماتیک نیز در هر دو پیشرانه وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را بر عهده دارد. شورلت قصد دارد مدل 2023 بلیزر را از تابستان آینده به بازار عرضه کند، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*