قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ژانویه 2022 در بنچمارک انتوتو

بنچمارک انتوتو لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ژانویه 2022 را منتشر کرده است. همچنین شاهد انتشار لیست مشابهی تحت عنوان بهترین گوشی های میان رده اندرویدی هستیم.

انتوتو به تازگی لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی جهان در ژانویه 2022 (دی و بهمن ۱۴۰۰) را منتشر کرده است. ستاره این لیست تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است که سبب شده تغییرات زیادی در رتبه‌بندی Antutu نسبت به ماه قبل اتفاق بیفتد.

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی جهان در ژانویه 2022 از نگاه انتوتو

با نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های پرچمدار، متوجه می‌شویم که جدیدترین پرچمدار کوالکام به راحتی توانسته جایگاه‌های برتر رتبه‌بندی جدید انتوتو را به خود اختصاص دهد و به همین خاطر هم سری iQOO 9 در رتبه‌های اول این لیست قرار گرفته‌ است. گوشی IQOO 9 Pro توانسته با کسب ۱۰۲۰۹۷۴ امتیاز در صدر قرار گیرد و در جایگاه دوم نیز شاهد حضور نسخه استاندارد iQOO 9 با ۱۰۲۰۱۵۶ امتیاز هستیم.

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی

همچنین جایگاه سوم با ۱۰۰۰۶۴۱ امتیاز به ریلمی GT2 پرو تعلق گرفته است و در رتبه‌های چهارم و پنجم به ترتیب وان پلاس 10 پرو و شیائومی 12 پرو قرار دارند. به طور کلی در لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی جهان در ژانویه 2022، هفت رتبه اول به گوشی های مجهز به Snapdragon 8 Gen 1 تعلق دارد و سه رتبه بعدی نیز در اختیار دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 888 پلاس قرار گرفته است.

اگرچه بلک شارک 4S Pro، رد مجیک 6S Pro و iQOO 8 Pro در حال حاضر در رتبه‌های ۷ تا ۱۰ این لیست قرار دارند؛ اما با ورود سری گلکسی S22 سامسونگ و دیگر گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۲، از این لیست خارج خواهند شد.

البته انتوتو فقط به گوشی‌های پرچمدار توجه نکرده است و شاهد انتشار لیست دیگری با همین عنوان برای گوشی های میان رده اندرویدی هستیم. این لیست نسبت به ماه گذشته تغییر چندان مهمی را به خود ندیده است و می‌توان گفت که تقریبا تمامی مدل‌های حاضر از تراشه کوالکام اسنپدراگون 778 بهره می‌برد. تنها مورد استثنا اوپو رینو 6 5G است که با تراشه دایمنسیتی 900 همراه شده است.

قدرتمندترین گوشی های اندرویدی / قدرتمندترین گوشی های میان رده اندرویدی

در حال حاضر سه رتبه اول این لیست به iQOO Z5، آنر 60 پرو و رینو 7 5G تعلق دارد؛ اما انتظار می‌رود که با رونمایی کوالکام از تراشه‌های میان رده جدید خود، در ماه‌های آینده دستگاه‌های دیگری به عنوان قدرتمندترین گوشی های میان رده اندرویدی در این لیست قرار گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*