نسخه 4G پوکو M4 پرو

شیائومی در حال کار بر روی نسخه 4G پوکو M4 پرو است

اطلاعات یک گوشی جدید از شیائومی در گیک‌بنچ نشان می‌دهد که نسخه 4G پوکو M4 پرو در راه است. پوکو ام‌ 4 پرو جدید از مشخصات متفاوتی نسبت به مدل 5G بهره خواهد برد.

در آبان ماه بود که پوکو M4 پرو 5G برای بازارهای جهانی معرفی شد و تا یک ماه دیگر نیز قرار است در اختیار کاربران هندی قرار گیرد. هرچند که ظاهرا شرکت چینی می‌خواهد نسخه 4G پوکو M4 پرو را نیز در کنار نسخه قبلی معرفی کند.

این گوشی اخیرا با شماره مدل شیائومی 2201117PG در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است و از تراشه هلیو G96 و ۶ گیگ رم بهره می‌برد. بر اساس شایعات شنیده شده،‌ Poco M4 Pro 4G همان ردمی نوت 11S با یک نام و البته ترکیب رنگ متفاوت خواهد بود. پیشتر نیز منابع مختلف به شباهت‌های بین این دو گوشی اشاره کرده بودند و گفته بودند که تنها تفاوت آنها به یک چیپ NFC بر می‌گردد.

نسخه 4G پوکو M4 پرو

اگر شایعات درست باشند، نسخه 4G پوکو بر خلاف مدل 5G که دو دوربین دارد، از چهار دوربین بهره خواهد برد و همچنین با یک نمایشگر امولد کوچکتر همراه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این گوشی چه زمانی روانه بازار خواهد شد؛ اما با توجه به انتشار اطلاعات بنچمارک گیک‌ بنچ می‌توان گفت که معرفی رسمی نزدیک است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*