ال جي مشخصات تبلت هاي جديد سري G Pad را اعلام کرد

lg g pad

تقريبا يک ماه پيش بود که ال جي خبر از عرضه تبلت هاي جديد خود در آينده اي نزديک داد.ال جي در آن زمان فقط از سه تبلت G Pad 7 ، G Pad 8 و G Pad 10.1 نام برد اما از مشخصات سخت افزاري آن ها هيچ اطلاعاتي منتشر نکرد.اما امروز اين کمپاني کره اي تصميم گرفته تا ما را با اين تبلت هاي جديد بيشتر آشنا کند.

طبق اطلاعات منتشر شده هر سه محصول از نمایشگر LCD با پنل IPS بهره می برند و رزولوشن ۸۰۰ × ۱۲۸۰ را به نمایش می گذارند. قلب تپنده خانواده G Pad پردازشگری چهار هسته ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز است که در کنار آن رمی ۱ گیگابایت نیز تعبیه شده. ال جی در مورد شرکت سازنده پردازنده چیزی نگفته اما بر اساس برخی بنچ مارک ها که از این محصولات در اینترنت لو رفته، حدس زده می شود که کره ای ها از Snapdragon 400 در داخل این سری از محصولات بهره گرفته اند.

lg g pad

G Pad 7 دوربینی ۳ مگاپیکسلی دارد و حافظه داخلی آن نیز ۸ گیگابایت است. اما G Pad 8 و G Pad 10.1 هر دو از دوربینی ۵ مگاپیکسلی بهره می برند و حافظه داخلی آن ها نیز ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. بزرگترین تبلت این خانواده دارای باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است و دو محصول ۷ و ۸ اینچی نیز به ترتیب از باتری های ۴۰۰۰ و ۴۲۰۰ میلی آمپر در ساعتی استفاده می کنند.

lg g pad

در زمینه نرم افزار هم ال جی برخی از ویژگی های جی ۳ را قرض گرفته است. برای مثال در خانواده G Pad امکاناتی مانند Smart Keyboard ، Dual Window ، Knock Code و … دیده می شود. همچنین بر اساس تصاویری که منتشر شده، به نظر می رسد که G Pad ها قادر خواهند بود به جی ۳ متصل شوند و امکان پاسخگویی به تماس ها را در اختیار کاربر قرار دهند. شایان ذکر است که این محصولات به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۲ به بازار عرضه می گردند.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*