گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ در سکوت خبری معرفی شد

در سکوت خبری گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ معرفی شد. Xiaomi Redmi 10 2022 به مشخصات فنی خوبی مجهز است و با قیمت مقرون به صرفه عرضه می‌شود.

سرانجام شرکت شیائومی از گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی میان‌رده به امکانات کلیدی مثل یک نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی، یک باتری بزرگ و چیپستی از خانواده Helio G شرکت مدیاتک مجهز است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا خواهید شد.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲

ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ دارای ابعادی برابر با ۱۶۱.۹۵ در ۷۵.۵۳ در ۸.۹۲ میلی‌متر و وزن ۱۸۱ گرمی است. این دیوایس به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با طراحی پانچ حول مجهز است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و تراکم پیکسلی 405ppi را ارائه می‌کند و گوریلا گلس ۳ وظیفه محافظت از آن را بر عده دارد.

گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲

در جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته، در حالی که روی قاب پشتی شاهد حضور دوربین چهارگانه‌ای هستیم که متشکل از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید (۱۲۰ درجه‌ای) و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق است.

چیپست Helio G88 در قلب تپنده گوشی جدید شیائومی Redmi 10 2022 حضور دارد که ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC آن را همراهی می‌کنند. این گوشی همچنین به اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 مجهز است.

انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با توان ۱۸ واتی به سرعت شارژ می‌شود و حتی از شارژ معکوس سیمی ۹ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی یک شارژر ۲۲.۵ واتی را هم در داخل جعبه این گوشی قرار داده است. امنیت گوشی شما توسط یک حسگر اثر انگشت که در زیر کلید پاور نهفته، تأمین خواهد شد. یک اسلات کارت حافظه اختصاصی، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C، اسپیکر دوگانه استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و بدنه مقاوم در برابر پاشش آب از دیگر امکانات این گوشی است که شباهت زیادی با نسخه سال ۲۰۲۱ خود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*