نمایشگر شیائومی ردمی K50 گیمینگ

نمایشگر شیائومی ردمی K50 گیمینگ ، 15 رکورد جدید ثبت می‌کند

نمایشگر شیائومی ردمی K50 گیمینگ موفق به ثبت ۱۵ رکورد جدید در آزمون DisplayMate شده است. گوشی گیمینگ شیائومی چند روز دیگر معرفی می‌شود.

شیائومی می‌خواهد توجه کاربران را به رویداد ۲۷ بهمن ماه خود که در آن گوشی‌های سری ردمی K50 معرفی می‌شوند، جلب کند. یا شاید هم می‌خواهد کاربران تصور نکنند با گوشی‌هایی کاملاً معمولی طرف هستند. در همین راستا هر چند روز یک بار عکس‌های تبلیغاتی را در اینترنت منتشر می‌کند که به امکانات گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن اشاره دارند.

ما امروز فهمیده‌ایم که نمایشگر این گوشی گیمینگ ۱۵ رکورد مختلف را در این رابطه جابجا خواهد کرد و بالاترین امتیاز آزمون DisplayMate که +A است را نیز کسب کرده است. این نمایشگر رکورد بالاترین سطح کنتراست، وایت بالانس و دقت رنگ، پشتیبانی از فضاهای رنگی، روشنایی تمام صفحه در یک دستگاه با پنل OLED و کمترین انعکاس نور روی یک نمایشگر را به نام خودش کرده است.

سنسور لمس درون این نمایشگر نیز ۱۰ برابر پاسخگو‌تر شده که باعث پایدار و دقیق شدن گیم پلی نیز خواهد شد. تأثیر این پاسخگویی سریع را می‌توانید در بازی‌های تیراندازی به خوبی حس کنید. از طرفی وقتی گوشی روی زمین بیفتد هم نباید نگران شکستن آن باشید؛ زیرا شیائومی از محافظ گوریلا گلس ویکتوس که مستحکم‌ترین شیشه محافظ نمایشگر بازار است روی این نمایشگر استفاده کرده است.

دیگر جزئیات گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ

به لطف گواهی 3C ما اکنون می‌دانیم که گوشی گیمینگ شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از آنجا که با یک گوشی گیمینگ طرف هستید، این گوشی دارای امکانات ویژه‌ای است که می‌تواند باعث خنک ماندن زیر قاب شده و تجربه گیمینگ خوبی را ارائه کند.

از دیگر جزئیات فاش شده از این گوشی می‌توان به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱، حداقل ۸ گیگ رم، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین پشتی سه‌گانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*