عرضه جهانی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

بروزرسانی MIUI 13 برای شیائومی ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 8 (2011) منتشر شد

شیائومی بروزرسانی بزرگ MIUI 13 را برای دو گوشی میان‌رده پرفروش خود از سری ردمی یعنی ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 8 (نسخه 2021) منتشر کرد.

شیائومی چندی پیش برنامه خود را برای انتشار اندروید 12 و آخرین نسخه رابط کاربری گوشی‌هایش یعنی MIUI 13 را منتشر کرد. ‏‎‌اولین گوشی میان‌رده شیائومی که بروزرسانی MIUI 13 را دریافت کرد ردمی نوت 10 بود. حالا پس از این گوشی پرفروش سری ردمی، نوبت به دو گوشی دیگر این سری رسیده تا از قابلیت‌های بیشمار نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های شیائومی بهره ببرند. گوشی های ردمی نوت 10 و ردمی نوت 8 (نسخه 2021) به تازگی بروزرسانی بزرگی را دریافت کرده‌اند. در این آپدیت گوشی های شیائومی، آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI و بر پایه اندروید 12 وجود دارد.

بروزرسانی MIUI 13 برای گوشی ردمی نوت 8 2021 شیائومی

با این که برخی از گوشی‌های این شرکت چینی نسخه 13 رابط کاربری MIUI را بر پایه نسخه 11 اندروید دریافت کردند در ردمی نوت 8 نسخه 2021 این آپدیت بر پایه اندروید 12 منتشر می‌شود. بروزرسانی MIUI 13 ردمی نوت 8 2021 شیائومی برای نسخه گلوبال این گوشی منتشر شده و حجمی 2.7 گیگابایتی دارد. در کنار آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI و Android 12، در این بروزرسانی پچ امنیتی ماه ژانویه نیز قرار گرفته است. بهتر است بدانید این بروزرسانی فعلا در مرحله بتای پایدار قرار دارد. این یعنی به زودی شیائومی این آپدیت را برای تمام کاربران این مدل منتشر خواهد کرد. اما پیش از این اتفاق، ابتدا باید باگ‌ها و مشکلات این نسخه مشخص شود.

تست آپدیت MIUI 13 روی ردمی نوت 8

نسخه جدید سیستم عامل اندروید تغییرات ظاهری زیادی را در خود جای داده است. در کنار این تغییرات ظاهری، گوشی‌های شیائومی با این آپدیت به MIUI 13 نیز مجهز خواهند شد که روان‌ترین نسخه این رابط کاربری در بررسی‌های صورت گرفته است. نسخه 13 رابط کاربری MIUI می‌تواند در مصرف منابعی مانند Ram بهینه‌تر از همیشه عمل کند. همچنین با توجه به سخت‌افزار گوشی، بهترین استفاده از سخت‌افزار را داشته باشد و عملکردی قابل قبول را به کاربران ارائه کند.

آپدیت MIUI 13 گوشی ردمی نوت 10 پرو Xiaomi

یک تفاوت بزرگ میان آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 میان گوشی‌های ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 8 2021 وجود دارد. در حال حاضر این آپدیت برای ردمی نوت 10 پرو تنها برای برخی از کشورهای اروپایی منتشر شده است و دیگر کاربران، باید بیشتر منتظر بمانند. حجم بروزرسانی MIUI 13 این گوشی 3.3 گیگابایت است و با شماره ورژن V13.0.3.0.SKFEUXM شناخته می‌شود. این آپدیت هم در حالت بتای پایدار قرار دارد.

مشکلات آپدیت ردمی نوت 8 2021 و ردمی نوت 10 پرو شیائومی

آپدیت بزرگ گوشی‌های ردمی نوت 8 2021 و ردمی نوت 10 پرو به زودی برای تمام کاربران این گوشی‌ها منتشر می‌شود. اگر می‌خواهید تجربه بهتری داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم فعلا این آپدیت را نصب نکنید و منتظر نسخه پایدار بمانید.

شیائومی MIUI 13

برخی از کاربران گوشی‌های دیگر شیائومی اعلام کرده‌اند آپدیت MIUI 13 باگ‌های زیادی را در خود جای داده و حتی گاهی اجازه نصب برخی نرم‌افزارها را نیز به کاربران نمی‌دهد. هر چند ممکن است این مشکلات محدود به برخی گوشی‌ها بوده باشد اما تجربه نشان می‌دهد معمولا در نسخه‌های بتا، باگ‌های بسیار بیشتری وجود دارند. حتی گاهی این باگ‌ها می‌توانند گوشی هوشمند کاربران را به طور کامل از کار بیندازند.