فیلم سونیک خارپشت 2

تریلر جدید فیلم سونیک خارپشت 2 را ببینید

تریلر جدید فیلم سونیک خارپشت 2 – Sonic the Hedgehog 2 نبرد قهرمان داستان با ناکلز اکیدنا را نشان می‌دهد.

سونیک خارپشت 2 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2022 است. سونیک خارپشت در سال 2020 و پیش از دنیاگیری کروناویروس و تعطیلی گسترده سینماها در سراسر جهان توانست فروش خوبی داشته باشد و رضایت اکثر سینمادوستان و منتقدان را به دست آورد. حال پارمونت پیکچرز در فاصله‌ی دو ماه مانده به اکران سونیک خارپشت 2 تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده که بزرگ‌ترین سلاح دکتر رباتنیک را به ما نشان می‌دهد.

تریلر تازه Sonic the Hedgehog 2 در حاشیه‌ی سوپربول، مسابقه‌ی سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی ایالات متحده منتشر شده و درگیری‌های خارپشت آبی رنگ با ناکلز اکیدنا به عنوان یکی از شخصیت‌های منفی داستان را نشان می‌دهد. همچنین در بخش‌هایی از این تریلر کوتاه شاهد حضور دکتر رباتنیک با بازی جیم کری و ربات Death Egg که قبلاً در بازی Sonic the Hedgehog 2 محصول سال 1992 با آن روبه‌رو شدیم، هستیم.

از میان بازیگران مطرح سونیک خارپشت 2 به کارگردانی جف فاولر و نویسندگی پاتریک کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون می‌توان به جیم کری، جیمز مارسدن، جیسون موموآ و تیکا سومپتر اشاره کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ 19 فروردین (8 آوریل 2022) برنامه‌ریزی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*