نوبیا Z40 Pro

نوبیا Z40 Pro، اولین گوشی جهان با یک دوربین ۳۵ میلی‌متری خواهد بود

اطلاعات به بیرون درز کرده از نوبیا Z40 Pro نشان می‌دهد این گوشی برای نخستین بار در دنیای موبایل از لنز دوربین ۳۵ میلی‌متری استفاده خواهد کرد.

به زودی نوبیا از گوشی‌های خانواده Z40 خودش رونمایی خواهد کرد. نسخه پرو این خانواده از امکانات بسیار جذابی برخوردار خواهد بود که می‌تواند مشتریان را جذب خودش کند. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های گوشی نوبیا Z40 Pro دوربین پشتی آن است که برای نخستین بار در یک گوشی از یک لنز سفارشی ۳۵ میلی‌متری استفاده خواهد کرد. یک افشاگر اکنون جزئیات جدیدی را در مورد این دوربین منتشر کرده است.

لنز ۳۵ میلی‌متری، ایده‌آل عکاسی پرتره است

افشاگر پشت این گزارش گفته است که گوشی نوبیا زد ۴۰ پرو به سنسور دوربین Sony IMX787 مجهز خواهد بود که آن را به نخستین گوشی مجهز به این سنسور تبدیل می‌کند. با توجه به شماره مدل فاش شده، این سنسور یکی از باکیفیت‌ترین سنسورهای دوربین موبایلی است که سونی تولید کرده است. این حسگر قادر به خروجی تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی بوده، اندازه سنسور ۱/۱.۳ اینچی و دیافراگم f/1.6 را ارائه می‌کند. این گوشی همچنین به یک لنز تله فوتو پریسکوپی نیز مجهز است که کاربر را قادر به عکاسی هوایی می‌کند.

پیشتر شنیده بودیم که گوشی نوبیا به نخستین لنز سفارشی ۳۵ میلی‌متری اپتیکال مستر در دنیای موبایل مجهز خواهد شد. فاصله کانونی این لنز ایده آل عکاسی خیابانی، پرتره و عکاسی از رویدادها است. در قلب تپنده این دیوایس هم چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ حضور دارد که توسط متریال درجه هوافضا خنک می‌شود. این گوشی پیشتر در پلتفرم بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ ۵ ظاهر شده که موفق به کسب امتیاز ۱۲۲۸ در حالت تک هسته‌ای و ۳۳۷۹ در حالت چند هسته‌ای شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*