نوبیا رد مجیک ۷

نوبیا رد مجیک ۷ ، توانایی‌هایی دارد که تا به حال گوشی‌های گیمینگ نداشته‌اند

گوشی نوبیا رد مجیک ۷ در چهار بخش اساسی استانداردهای گوشی‌های گیمینگ را جابجا خواهد کرد. گوشی گیمینگ Nubia RedMagic 7 به زودی معرفی می‌شود.

کمپانی نوبیا خودش را آماده رونمایی از یک چوشی جدید به نام رد مجیک ۷ می‌کند. اکنون پیش از برگزاری رویداد رسمی معرفی این گوشی، نوبیا به ۴ بخشی که این گوشی در آن استاد است، اشاره کرده است. اما در کنار این، یک افشاگر تصویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی با یک آداپتور شارژ ۱۶۵ واتی عرضه خواهد شد.

تصاویر تبلیغاتی رکوردشکنی‌های نوبیا رد مجیک ۷

نوبیا یک تصویر تبلیغاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد گوشی RedMagic 7 چهار استاندارد دنیای موبایل را تغییر خواهد داد. این گوشی در واقع بیشترین امتیازها را در چهار بخش مختلف به دست آورده است. اولین مورد، امتیاز ۴۱۲۷۹ برای سیستم خنک کننده است.

این گوشی همچنین از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند که پرسرعت‌ترین فناوری شارژ در تاریخ گوشی‌های هوشمند است. این موبایل همچنین موفق شده امتیاز 1101769 را در بنچمارک‌های AnTuTu به دست بیاورد که در مقایسه با گوشی موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ با چیپست یکسان و کسب امتیاز 1061361، فاصله زیادی در بخش عملکرد دارد.

در انتها این تصویر تبلیغاتی به پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی P3 توسط نمایشگر گوشی نوبیا رد مجیک ۷ اشاره می‌کند. در زیر نیز تصویری از آداپتور شارژ ۱۶۵ واتی نوبیا را مشاهده می‌کنید که قرار است همراه با این گوشی پرچمدار عرضه خواهد شد.

نوبیا رد مجیک ۷

روی این آداپتور بزرگ، عبارت 165W نوشته شده است. آنطور که شایعات پیشین نشان می‌دهد، این آداپتور می‌تواند باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی نوبیا را تنها در ۵ دقیقه ۵۰ درصد شارژ کند.

این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام به همراه ۱۸ گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. روی قاب جلوی این گوشی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی فول اچ‌دی پلاس با فناوری OLED قرار دارد، دوربین پشتی آن ۶۴ مگاپیکسلی است و به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۲ روی آن نصب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*