تبلت غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی سامسونگ در راه است

شنیده ها حاکی از این است که کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد تا با تولید تبلتی با نمایشگری بزرگ ، خود را در میان خانواده ها، مدارس و همچنین ادارات و سازمان ها جای دهد.بر اساس خبری که روز گذشته منتشر شد، جدیدترین تبلت اندرویدی سامسونگ که با اسم رمز Tahoe شناخته می شود، با نمایشگر غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی روانه بازار خواهد شد. صفحه نمایش این تبلت از نوع TFL LCD بوده و با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل کار خواهد کرد.

پردازش این تبلت از طریق چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۷۵۸۰ با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز انجام می شود. فضای رم و حافظه داخلی این تبلت به ترتیب برابر ۲ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود که امکان استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی را برای علاقه‌مندان به فضای ذخیره سازی بیشتر ارایه می کند.دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی این تبلت در کنار سنسور سلفی ۲.۱ مگاپیکسلی می تواند برای ثبت تصاویر و فیلم های کاربران بکارگرفته شود. انرژی این دستگاه نیز از طریق یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعت تامین می شود.

در حال حاضر، اطلاعاتی در خصوص نام و زمان عرضه این تبلت به بیرون درز نکرده است. با این حال، این شرکت کره ای پیشتر اعلام کرده بود که در حال ساخت تبلتی با نمایشگر ۱۲ اینچی، ۴ گیگابایت رم، قلم S Pen و چیپست Core M اینتل با فناوری ساخت ۱۳ نانومتریست.ناگفته نماند که تبلت اندرویدی ۱۸.۴ اینچی سامسونگ با ابعاد ۴۵۱.۸ در ۲۷۵.۸ میلیمتر و ضخامت ۱۱.۹ میلیتر در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. دوستان لطفا دقت کنید…

    اگر اینو برای مصرف شخصی استفاده کنیم و زنگ بخوره…

    چه کاریه که بخوایم بلندش کنیم! :Crazy2:

    گوشمونو می چسبونیم بهش! دولامیشیم! :Pondering:

    اگرم شد، می ذاریم روی اسپیکر. :Who-s-the-man:

    تمام شد و رفت! :Pleasure:

  2. خدا میدونسته چه هدفی داشته این بابا
    :Afraid: :Thinking:

  3. وجدانن خودتون بگید از ماکروسافت هاب الهام نگرفته !!!!! :Worry:

  4. برادر عزیز ..سامسونگ..دیگه بزرگی هم حدی داره اخه بالاتر هم گفتم وقتی زنگ زد دیگه نمیشه ورش داشت باید به ۴ نفر تو خیابون بگی ببخشید اقایون لطف کنید هر گوششو یکیتون بگیرید من گوشمو بچسبونم بهش با منزل حرف بزنم برای استفاده از این باید ۴ تا حمال استخدام کرد ..این کارا رو نکن جناب پروفوسور سامسونگ..

  5. اگر به برند تبلت توجه کنید… حالا میخواییدم توجه نکنید :Smile: :Smile: :Smile:

  6. فنجون رو گذاشته روش این میزه تبلت نیست میگم سیم کارت خور باشه خوب میشه چون وقتی زنگ زد ور میداریم میچسبونیمش به گوشمون