تماشا کنید : مقایسه سرعت گلکسی نوت ۵، وان پلاس ۲ و ال جی جی ۴

کارشناسان تیم PhoneBuff در آزمایشی ، سرعت ۳ گوشی گلکسی نوت ۵ سامسونگ، وان پلاس ۲ و ال جی جی ۴ را مورد سنجش قرار داده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا ویدیوی مقایسه سرعت این گوشی ها را با هم مشاهده کنید و ببین کدامیک پیروز این میدان خواهد شد.

ابتدا جدول مقایسه مشخصات این ۳ گوشی را مشاهده کنید تا یک بار دیگر سخت افزار استفاده شده در این گوشی ها به شما یاداوری شود :

lg-samsung-oneplus

این آزمون با استفاده از یک تایمر انجام می شود. نرم افزار تایمر راه اندازی می شود و وظایف مختلفی به صورت یکسان به گوشی ها داده می شود و در آخر زمان نگه داشته شده و برنده اعلام می شود. سامسونگ گلکسی نوت ۵  با چیپست Exynos 7420 برنده این میدان بود و وان پلاس ۲ علی رغم استفاده از چیپست قدرتمند اسنپ دراگون ۸۱۰ از قافله عقب ماند و ال جی جی ۴ با چیپست کوالکام ۸۰۸ و مدلی پایین تر از وان پلاس سرعت بالاتری را نشان داد و در مقام دوم ایستاد.

کارشناس PhoneBuff اشاره می کند که وان پلاس ۲ با وجود رزولوشن صفحه کمتر باید سرعت بالاتری داشته باشد اما با توجه به قیمت کمتر آن نمی توان انتظار زیادی از آن داشت. در وظایفی که به گوشی وان پلاس محول شد مقداری با کندی عمل کرد ولی گلکسی نوت ۵ بسیار عالی بود و در وظایفی که به آن محول می شد بسیار سریع و در کمترین زمان عمل می کرد. اما با این حال ال جی جی ۴ هم بسیار خوب عمل کرد و تنها با اختلاف یک ثانیه دوم شد.

ویدیوی بالا نشان می دهد که اگر شما خواهان سرعت بالاتر هستید باید به سراغ گلکسی نوت ۵ بروید ، البته ال جی جی ۴ هم انتخاب مناسبی است. اما اگر دنبال یک گوشی با سخت افزار بالا و قیمت پایین می گردید وان پلاس ۲ انتخابی خوب برای شما است.

منبع : ubergizmo