ردمی K50 Champion Edition

گوشی ردمی K50 Champion Edition معرفی شد؛ حاصل همکاری مشترک شیائومی و مرسدس AMG

گوشی ردمی K50 Champion Edition معرفی شد. نسخه خاص ردمی کی 50 با همکاری مرسدس AMG و شیائومی ساخته شده است و در تعداد محدود عرضه می‌شود.

پس از عرضه موفق گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن، شیائومی تصمیم گرفت این مسیر را ادامه داده و با همکاری مرسدس AMG نسخه ویژه‌ای از ردمی K50 را تحت عنوان Champion Edition معرفی کند. نسخه چمپین ادیشن این گوشی از نظر مشخصات فنی تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد و تنها نکته متمایز کننده آن در طراحی دستگاه نهفته است.

ردمی K50 Champion Edition با روح فرمول یک از راه رسید

ردمی K50 Champion Edition

به عنوان نتیجه همکاری مشترک شیائومی و تیم مرسدس AMG، حتی جعبه این گوشی نیز خاص به نظر می‌رسد. برخلاف نسخه معمولی ردمی K50 گیمینگ ادیشن، شرکت سازنده از یک بسته‌بندی سه لایه برای این گوشی استفاده کرده است. پس از باز کردن جعبه، قاب محافظ و دیگر لوازم جانبی را مشاهده خواهید کرد.

زیر لایه اول خود گوشی قرار دارد و در لایه سوم نیز یک آداپتور ۱۲۰ وات گالیوم نیترید دیده می‌شود. در بدنه پشتی این گوشی رگه‌هایی از رنگ آبی فیروزه‌ای دیده می‌شود. بافت‌های سه‌بعدی در دو گوشه نیز یادآور عملکرد فوق‌العاده W12 E Performance در فرمول 1 هستند.

لوگو تیم AMG در گوشه سمت راست گوشی نیز قرار است قهرمانی ۸ سال پیاپی مسابقات F1 را یادآور شود. نوارهایی نیز به شکل V در دو طرف ماژول دورین قرار گرفته‌اند که در هنگام شارژ شدن، دریافت پیام یا بازی کردن روشن و خاموش می‌شوند.

ردمی K50 Champion Edition

در بدنه جلویی ردمی K50 Champion Edition نیز یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی اولد دیده می‌شود. رزولوشن این نمایشگر برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نسخه خاص ردمی K50 همچنین همانند نسل گذشته دکمه‌های شانه‌ای فیزیکی را حفظ کرده است.

این دکمه‌ها در هنگام استفاده خیلی راحت‌تر از نمونه‌های لمسی هستند و به لطف موتورهای خطی X-axis می‌توانند حس بهتری را در هنگام بازی به کاربر منتقل کنند. البته شما می‌توانید میانبرهای خاصی را برای آنها تعریف کنید تا در مواقعی که مشغول بازی نیستید هم به کار آیند.

شیائومی قصد دارد تنها ۱۰ هزار عدد از این گوشی را با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی تولید کند. ردمی K50 Champion Edition با برچسب قیمتی ۶۶۳ دلاری عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*