شیائومی

شیائومی در حال ساخت یک گوشی با طراحی عجیب است

پس از معرفی گوشی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن، به نظر می‌رسد شیائومی در حال ساخت یک گوشی جدید است که طراحی عجیبی دارد.

به تازگی گوشی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن به نمایش درآمد. اما این کمپانی چینی در حال آماده‌سازی گوشی های جدید بیشتری برای کاربران است. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی های شیائومی 12 اولترا و شیائومی میکس 5 در بهار معرفی و عرضه می‌شوند و در نیمه دوم سال 2020 میلادی نیز باید منتظر شیائومی میکس فولد 2 باشیم. همچنین از عرضه احتمالی شیائومی 12 تی و شیائومی 12T Pro غافل نشوید. علاوه بر این می‌توانیم انتظار معرفی جانشین شیائومی Civi را نیز داشته باشیم.

گوشی شیائومی با طراحی عجیب در راه است

شاید ما از قبل طراحی دوربینی که برای شیائومی Civi 2 انتخاب می‌شود را بدانیم، اما حالا یک منبع اقدام به انتشار عکسی از یک قاب محافظ را منتشر کرده که قرار است برای یکی از گوشی های آینده Xiaomi عرضه شود. تنها چیزی که این منبع از آن مطمئن است این است که این لوازم جانبی قطعا برای شیائومی میکس 5 در نظر گرفته نشده است.

شیائومی

کاربران چینی شروع به بحث درباره این دستگاه احتمالی کرده‌اند و تقریبا همه از چنین طراحی عجیبی خوشحال نیستند. کاربری ویژگی‌های آنر 50 یا هواوی نوا 9 را در طراحی ماژول دوربین پشتی دیده و همچنین کسانی بودند که فکر می‌کردند در این طراحی از گوشی های هوشمند اوپو رینو 7 5 جی، ریلمی 9 پرو پلاس و هواوی پی 50 الهام گرفته شده است.

اما ما فعلا چیزی در مورد ویژگی‌های این گوشی هوشمند شیائومی نمی‌دانیم. با این حال شکی نیست که به زودی درباره گوشی هوشمندی که عکس این قاب برای آن منتشر شده، خواهیم شنید و اطلاعات بیشتری درباره آن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

آشنایی با ردمی K50 گیمینگ ادیشن

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، به تازگی یکی از زیرمجموعه های شیائومی یعنی ردمی که عمدتا در عرضه گوشی های هوشمند ارزان‌قیمت تخصص دارد، پرچمدار جدید خود را برای گیمرها معرفی کرد؛ یعنی گوشی ردمی K50 گیمینگ ادیشن. این گوشی یک ارتقای بسیار مناسب نسبت به Redmi K40 Gaming Edition سال گذشته محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند چندین ویژگی مهم را برای گیمرها ارائه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، حافظه سریع، نمایشگر و صدای عالی و همچنین دکمه‌های جمع شونده مخصوص بازی اشاره کرد. ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی‌متر بوده و 210 گرم وزن دارد.

شیائومی

ردمی K50 گیمینگ ادیشن از 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت از نوع UFS 3.1، صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و نرخ پاسخ لمس 480 هرتزی، پنل 10 بیتی HDR10+ با پوشش فضای رنگی DCI-P3 و لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس روی نمایشگر بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از DisplayMate امتیاز بسیار خوب A+ را دریافت کرده و 15 رکورد را به نام خود ثبت کرده است.

گوشی Redmi K50 Gaming Edition دارای باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی است و با شارژر سیمی 120 واتی، شارژ کامل این باتری فقط در 17 دقیقه انجام می‌شود. دوربین جلوی گوشی 20 مگاپیکسلی و دارای سنسور سونی IMX596 است و در پشت گوشی نیز سه سنسور 64 مگاپیکسلی Sony IMX686، هشت مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه‌ای و 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارد. بلوتوث 5.2، وای فای 6، ان اف سی، نسل جدید موتور ارتعاش خطی، بلندگوهای استریو با تیونینگ JBL و رابط کاربری MIUI 13 از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید شیائومی ردمی محسوب می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*