ماوس جدید لاجیتک

کیبورد و ماوس جدید لاجیتک برای نسل شبکه‌های اجتماعی طراحی شده است

کیبورد و ماوس جدید لاجیتک با طراحی خاص و نوآورانه معرفی شدند که برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی کاملا کاربردی خواهند بود.

تغییر زبان محاوره و گفتگو میان مردم غیر قابل انکار است و اموجی‌ها، استیکرها و گیف‌ها به قدری همه‌گیر شده‌اند که گاهی اوقات توصیف احساسات کاربر از طریق متنی دشوار می‌شود. لاجیتک از سری جدید کیبورد و ماوس بی‌سیم خود پرده برداشته که طراحی منحصربه‌فردی دارند و برای نسل شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند.

لاجیتک در سری جدید محصولاتش دست به تولید کیبورد و ماوس‌های رنگارنگی زده که سلیقه، روحیات و شخصیت کاربر را نمایان می‌کند. کیبورد POP Keys و ماوس POP Mouse با رنگ‌های روشن و جذابشان مطابق با سلیقه کسانی طراحی شده که امروزه بخش زیادی از زندگی‌شان را صرف شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. طراحی کیبورد شبیه به ماشین‌های تایپ قدیمی انجام شده ولی دکمه اختصاصی برای اموجی‌ها وجود دارد تا با یک دکمه بتوانید احساساتتان را بروز بدهید.

ماوس جدید لاجیتک و کیبورد آن در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لوازم جانبی به فروش می‌رسد و با محبوبیت زیادی همراه شده‌اند.

ماوس جدید لاجیتک

رنگ‌های جذاب

کیبورد و ماوس جدید بی سیم لاجیتک در سه رنگ Daydream، Heartbreaker و Blast روانه بازار می‌شوند. رنگ Daydream از آب‌نبات و حال و هوای تابستانه الگوبرداری شده، Blast روحیات هنری و احساساتی کاربر را نمایان می‌کند و Heartbreaker با خوی خشن و نه چندان رمانتیک کاربر مطابق خواهد بود. بدین ترتیب با انتخاب رنگ مورد علاقه‌تان بهتر می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنید و با به یاد داشتن ویژگی‌هایتان، احساس بهتری نسبت به خود و اطرافیانتان خواهید داشت.

دکمه اموجی‌ها با قابلیت شخصی‌سازی

از آنجایی که کیبورد و ماوس جدید لاجیتک برای شبکه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند، جای تعجبی ندارد اگر بگوییم دکمه اختصاصی برای اموجی‌ها در کیبورد تعبیه شده است. 4 دکمه روی کیبورد و 4 دکمه در جعبه قرار داده شده‌اند که در مجموع امکان درج 8 اموجی مختلف را فراهم می‌کنند. نکته کلیدی در استفاده از دکمه اموجی‌ها امکان تغییر اموجی آن دکمه خواهد بود که می‌توانید آن را با توجه به مود و حال و هوایتان عوض کنید. همچنین با زدن روی دکمه منوی اموجی‌ها با مجموعه بزرگی از شکلک‌ها روبرو می‌شوید تا بتوانید اموجی مورد نظرتان را با دست باز انتخاب کنید.

ماوس POP نیز به دکمه اموجی مجهز شده که زیر غلتک اسکرول جای گرفته است. با فشردن این دکمه منوی اموجی‌ها باز می‌شود تا اموجی مورد نظرتان را پیدا کرده و بفرستید. بدین ترتیب چه در حال کار با کیبورد باشید و چه ماوس، برای استفاده از اموجی تنها به فشردن یک دکمه احتیاج خواهید داشت تا احساساتتان را با چشمان قلبی، آتش و غیره بیان کنید. البته از این دکمه می‌توان استفاده‌های دیگری هم کرد و در نرم افزار اختصاصی لاجیتک می‌توانید آن را شخصی‌سازی کنید.

بازگشت تایپ مکانیکی

در سال‌های اخیر اکثر سازندگان لپ تاپ و کیبوردها به سوی تولید صفحه کلیدهایی رفته‌اند که حداقل صدا را ایجاد کنند. اما لاجیتک با POP Keys آمده تا حس و حال ماشین‌های تایپ قدیمی را دوباره زنده کند و با فشردن هر دکمه صدا و حسی مانند فشردن دکمه یک ماشین تایپ القا می‌شود. حتی اگر دستتان را روی دکمه‌ها بکشید انسجام و صدای جابه‌جا شدن دکمه‌ها احساس کاملا متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد.

ماوس جدید لاجیتک

SmartWheel برای اسکرول سریع و دقیق

روی ماوس جدید لاجیتک یک غلتک اسکرول با کیفیت نصب شده که لاجیتک آن را SmartWheel خطاب می‌کند. این غلتک برای اسکرول سریع و در عین حال با دقت بالا طراحی شده و ماوس می‌تواند بر اساس کاری که انجام می‌دهید، سرعت اسکرول مورد نیازتان را شناسایی کند. این ویژگی زمانی بهترین کارایی خود را نشان می‌دهد که بخواهید از میان لیست بلند بالای اموجی‌ها به دنبال اموجی مد نظرتان بگردید و نیاز به اسکرول‌های زیاد داشته باشید.

قیمت‌گذاری

لاجیتک برای POP Mouse و POP Keys خود قیمت نسبتا بالایی را در نظر گرفته و در حال حاضر در بازار انگلستان به فروش می‌رسند. کیبورد POP با قیمت 89.99 یورو و ماوس POP با قیمت 34.99 یورو به فروش می‌رسد و اگر به دنبال کیبورد و ماوسی با کیفیت و بی‌سیم هستید که به وسیله آن‌ها بتوانید احساساتتان را بدون اتلاف وقت ابراز کنید، این مجموعه کیبورد و ماوس می‌تواند بهترین انتخابتان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*