بیت کوین

پیش بینی ترسناک اقتصاددان آمریکایی: ارزش بیت کوین به صفر می‌رسد

یک اقتصاددان آمریکایی با اعلام اینکه قیمت بیت کوین به زودی روند کاهشی شدیدی را تجربه خواهد کرد گفت در آینده نزدیک ارزش این رمزارز محبوب به صفر خواهد رسید.

پیتر شف (Peter Schiff)، یک کارشناس اقتصادی آمریکایی بار دیگر پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین به زودی به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. وی با اشاره به این که بیت کوین بر خلاف آنچه تصور می‌شود ارزشی ندارد، گفت ارزش بیت کوین در آینده نزدیک پس از کاهش به ۱۰ هزار دلار به سمت صفر حرکت خواهد کرد.

جزئیات احتمال سقوط شدید ارزش بیت کوین

این تحلیلگر با توجه به نمودار قیمتی بلندمدت بیت کوین اعلام کرد این رمزارز محبوب هنگامی که کف 30 هزار دلار را بشکند حتی به ۱۰ هزار دلار نیز سقوط خواهد کرد، اما این ۱۰ هزار دلار کف بیت کوین نخواهد بود؛ چرا که اگر نمودار دو قله تکنیکال بیت کوین تکمیل شود، کف قیمت واقعی بیت کوین به صفر خواهد رسید. طبق گفته این تحلیلگر هم‌اکنون نمودار قیمت بیت کوین، اندیکاتور دو قله را نشان می‌دهد؛ نموداری که از روند نزولی شدید این ارز دیجیتالی محبوب در آینده نزدیک حکایت دارد.

بیت کوین

پیتر شف که به عنوان مدیرعامل موسسه سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک نیز شناخته می‌شود همواره در خصوص آینده بیت کوین پیش‌بینی‌های ترسناکی را انجام داده و همچنان بر این باور است که قیمت بیت کوین یک حباب بزرگ بوده که با ترکیدنش بسیاری از مردم دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.

این تحلیلگر که بسیاری وی را با پیش‌بینی بحران اقتصادی در سال 2008 نیز می‌شناسند حدود دو سال قبل دسترسی به کیف پول دیجیتالی خود را از دست داده و اعلام کرده بود دیگر نمی‌تواند از رمز عبور خود استفاده کند. وی همچنین در آن زمان اعلام کرده بود «من خرید بیت کوین را کار اشتباهی می‌دانستم، اما تصور نمی‌کردم به این میزان خطرناک باشد.»

گفتنی است در این مقاله فقط به پیش‌بینی یکی از تحلیلگران اقتصادی اشاره شده و هر فردی می‌بایست با کسب شناخت و برنامه‌ریزی به بازار ارزهای دیجیتالی وارد یا از آن خارج شود، اما باید بدانید در این بازار نوسانات زیادی وجود دارد و فعالان در تصمیم‌گیری‌های خود باید تمام جوانب را در نظر بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این آدم به خاطر اینکه دوسال قبل ارزهای دیحیتالشو از دست داده (حالا کیف پولش هک شده یا هر چیز دیگه ای ) و بعد هم هیچی نخریده و الان داره حسرتشونو میخوره ، حالا داره از رو کونسوختگیش این شر و ورا رو میگه . اینو من بهتون میگم بیت کوین به زودی بالای 100 هزار دلار میرسه ، بعد ببینین امثال اینا چطور چهرشون عوض میشه

    • فعلا که یک ساله در حال ریزشه…شما تحلیل گر بودی و ما نمیدونستیم؟؟؟خخخ

      • هیچ کسی نمیتونه بگه که می‌ره بالا یا صفر میشه، ولی به نظر من امکان از بین رفتنش خیلی پایین تر از صعودش هست، با توجه به اینکه متاورس مورد استقبال کمپانی های بزرگ قرار کرفته،