دوربین گلکسی S22 اولترا

مقایسه دوربین گلکسی S22 اولترا با آیفون 13 پرو مکس و گوگل پیکسل 6 پرو

در این ویدیو کیفیت و عملکرد دوربین گلکسی S22 اولترا با آیفون 13 پرو مکس و گوگل پیکسل 6 پرو مقایسه شده است.

بی‌تردید هرساله پس از عرضه‌ی پرچمداران جدید سامسونگ و اپل تمام توجهات رسانه‌ها و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی به سمت این گوشی‌ها معطوف می‌شود. آیفون‌ها و سری گلکسی اس همواره عملکرد خوبی در بخش دوربین‌ها از خود برجای گذاشته‌اند و در سال‌های اخیر نیز پرچمدار گوگل به رقیب جدی برای آن‌ها تبدیل شده است.

در این ویدیو خواهید دید عملکرد دوربین گلکسی S22 اولترا در قیاس با سایر گوشی‌های گران‌قیمت بازار چگونه است. به نظر شما سوگلی جدید سامسونگ در ثبت تصاویر و ویدیوها می‌تواند عموم کاربران را راضی کند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گوشی S22 Ultra دوربین آن است. سامسونگ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت قاب این گوشی استفاده کرده که سنسوری 1/1.33 اینچی دارد و یک لنز 23 میلی‌متری با دیافراگم f/1.8 روی آن قرار گرفته است. این دوربین لرزشگیر اپتیکال را ارائه می‌کند و با استفاده از زوم فضایی 100 برابری می‌تواند عکاس‌هایی با کیفیت از کره ماه یا هواپیماهای بالای سرتان را ارائه کند. در کنار آن یک دوربین تله فوتو پریسکوپی 10 مگاپیکسلی با لنز 230 میلی‌متری f/4.9 قرار گرفته که دارای لرزشگیر اپتیکال است و زوم اپتیکال 10 برابری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی معمولی با لنز 70 میلی‌متری هم عضو سوم دوربین‌های اصلی گلکسی اس 22 الترا است. چهارمین سنسور دوربین این گوشی، 12 مگاپیکسلی با لنز 13 میلی‌متری 120 درجه‌ای بوده که با خود قابلیت فیلم‌برداری بدون لرزش را با فناوری نرم افزاری Super Steady به پرچمدار سامسونگ آورده است؛ گوشی اس ۲۲ اولترا می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ 24 فریم بر ثانیه‌ای یا 4K با نرخ 30/60 فریم بر ثانیه‌ای بگیرد.

سامسونگ گلکسی S22 Ultra گران قیمت‌ترین گوشی سری S سامسونگ است. نسخه پایه این گوشی با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی با قیمت 1200 دلار عرضه خواهد شد.