فیسکر Pear

شاسی بلند برقی فیسکر Pear فقط 780 میلیون تومان قیمت دارد!

فیسکر Pear به عنوان ارزان‌ترین شاسی بلند برقی در جهان با قیمت فقط 780 میلیون تومان آماده است تا با رقبای قدرتمندی چون بی ام و iX1 به رقابت بپردازد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

خودروسازان بزرگ به شکل جدی روی الکتریکی‌سازی محصولات خود تمرکز کردند و به‌زودی شاهد عرضه خودروهای برقی متعددی به بازار خواهیم بود. بی ام و آی ایکس ۱ نیز یکی از همین خودروها محسوب می‌شود که به ‌زودی به شکل انبوه تولید و روانه بازار خواهد شد.

این شاسی بلند آلمانی از پیشرانه برقی قدرتمند، طراحی جذاب، کابین لوکس و قیمت مناسب 40 هزار دلاری بهره می‌برد که می‌تواند با جذب نگاه مشتریان جوان و خانواده‌های کوچک برای بی ام و آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. اما فیسکر Pear با قیمت 29 هزار و 900 دلار (با دلار 26 تومانی حدود 780 میلیون تومان) آمده تا در قالب ارزان‌ترین شاسی بلند برقی بازار به رقیب جدی خودروهایی چون بی ام و آی ایکس ۱ تبدیل شود.

فیسکر Pear در راه است

هنریک فیسکر که اخیرا با شاسی بلند برقی اوشن با ابعادی مشابه بی ام و ایکس 3 نگاه بسیاری را به خود جلب کرده بود، اکنون با شاسی بلند الکتریکی جدیدی به نام Pear بار دیگر خبرساز شده است. نام این خودرو مخفف عبارت انقلابی در خودروهای برقی و شخصی بوده و همانند نام خود قصد دارد در حوزه خودروهای برقی انقلابی را به وجود آورد. فیسکر Pear با قیمت 29 هزار و 900 دلار به عنوان ارزان‌ترین شاسی بلند برقی بازار محسوب می‌شود. این خودرو از لحاظ ابعاد نیز مشابه بی ام و ایکس ۱ است.

فیسکر Pear

فیسکر اوشن

در حال حاضر به جز قیمت جزئیات دیگری از شاسی بلند برقی فیسکر Pear منتشر نشده است، اما شرکت سازنده مدعی است این شاسی بلند برقی و جمع‌وجور روی اولین‌های صنعت خودرو تمرکز کرده و به سواری اسپرت، کنترل‌های نوآورانه و فضاهای ذخیره مناسب مجهز خواهد بود.

گفتنی است همانند شاسی بلند اوشن، خودرو Pear نیز توسط شرکت‌های دیگر به تولید خواهد رسید. در همین راستا شرت تایوانی فاکسکان قصد دارد شاسی بلند Pear را به تولید برساند. در این کارخانه وانت الکتریکی لودرزتاون نیز به تولید می‌رسد. فیسکر Pear از نوامبر سال 2022 با ظرفیت 250 هزار دستگاه در سال به تولید خواهد رسید. همچنین در حال حاضر مشتریان می‌توانند آن را با سپرده 250 دلاری به شکل پیش‌فروش خریداری کنند.